Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mine Ildere laver madlager under min seng :(

Startet af Nadii, 11. Marts 2010, kl. 15:38

Nadii

Som titlen siger er de begyndt når de er færdige med at spise så tager de mad ind bag min seng :( Det er rimlig ulækkert syntes jeg så nu er jeg begyndt at tage maden fra dem når de er færdige.

Gør jeres også det ?? :S

Katrine

mine gør det med godbidder :)
Men heldigvis er mine hunde søde til at gøre rent efter dem  :dans:
Ildere: Loppen & Bamse

Malene

Mine har ikke gjort det så meget, efter jeg engang skiftede over til BARF. Men jeg har bare accepteret at ildere kan være nogle små grissebasser :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

mette11

Mine gemmer kød under sofaen! Jeg gør det, at når de begynder på at slæbe kød derind, så fjerner jeg madskålen ½ times tid til de har glemt deres forehavende igen...altså når jeg ser de gør det!! :S Og så tjekker jeg under sofaen for kød, så det ikke ligger og bliver klamt!

Anne

Mine gør det kun med kød, med tørfoder har jeg kun prøvet det med hormonforstyrrede tæver. Jeg gav dem i starten kun kød når de var i buret, men nu har jeg indfundet mig med det og fjerner det så bare fra de steder hvor jeg ved det er. De kommer så kun sjældent iu soveværelset, så jeg får det heldigvis ikke i sengen, men jeg har da før stykket en bar fod i en hjemmesko hvor der lå noget der måske var en halv mus.

Thomas klausen

hehe så det godt caramel ikke får mus hehehehe det gav lige dagens grin ja jeg har det samme problem men det dog kun i hendes bur så det må hun selv om det må hun så leve med til nste gan hendes bur bliver gjordt rent som sker en gang om ugen (det skal forståes såden der bliver alt i bunden taget ud og der bliver støvsuget )

Danja

Ak ja, ak ja.... Kender det alt for godt :lol:
Daisy har en masse små depoter herhjemme, under sengen, sofaen, i mit vasketøj, i hendes huler, i buret, hundens kurve osv osv osv. Heldigvis får de kun tørfoder herhjemme, og når totterne engang skal have råt kød bliver det ude på badeværelset så jeg er fri for at finde ulækre overraskelser under sofaen osv  :P

AlisVolatPropiis

Ildere gemmer lagre....det er jo derfor de kaldes lille stinkende tyv på latinsk...mine gemmer gerne godbidder under sengen, men må indrømme tørret kød ikke helt generer mig...jeg tømmer når jeg støvsuger der, men kan faktisk godt finde på at ligge et stykke eller to tilbage, der er altid en af dem der søger for lagrene bliver tømt igen. -de fylder jo bare mere ihærdigt op når de føler lageret er tømt. Mad gemmer de ikke som sådan, de gider nok ikke rende op på anden sal i deres bur og så ned igen, de render dog gladeligt op for at æde...men det er ikke i fokus at gemme dette.

Man må lidt leve med det :)

Hvordan fjerner du maden? ildere skal jo have tilgang til mad konstant...deres fordøjelse er jo super kort.. :)