Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mine smykker...

Startet af mette11, 13. Marts 2010, kl. 20:54

mette11

Ja nu vi jeg også lige vise det frem jeg har lavet de sidste par dage. Jeg har lige fået en hel kasse med smykkematerialer hjem fra usa, men har ikke fået lavet ret meget endnu...lidt er det dog blevet til... :ja:

Jeg har planer om at lave meget, meget mere af de ting jeg har fået hjem, men det er jeg ikke nået til endnu...men tingene løber jo ingen vegne, så det kommer nok...

FerretParadise

Det er godt nok nogle flotte ting du har lavet Mette. :)
Jeg glæder mig til at se hvad du ellers laver hen af vejen. ;)
Ann Hillerslev.

mette11

Mange tak Ann... :) Jeg kommer nok til at lave en hel del mere de næste par uger, da jeg er sygemeldt og ikke kan så meget...men sidde i sofaen og lave smykker kan jeg!! Og ilderne er fantastiske til at hjælpe mig... ;)

De her armbånd er lidt anderledes end dem jeg normalt laver...men man skal jo prøve noget nyt ind imellem... :)

Sølvsten

Hvor er det flot. Jeg er helt vild med det Turkis.

AlisVolatPropiis

Øj de er fine mette o.O -som altid :D

mette11

Mange tak... :)

Jeg har fået lavet lidt mere...mest øreringe...jeg er ret vild med de her øreringe for tiden, så dem har jeg nok snart lavet en million af i forskellige størrelse og farver...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: mette11 Dato 14. Marts 2010, kl. 17:48

Jeg har fået lavet lidt mere...mest øreringe...jeg er ret vild med de her øreringe for tiden, så dem har jeg nok snart lavet en million af i forskellige størrelse og farver...

Ej hvor er de fede!!!
Sælger du?

mette11

Ja jeg sælger lidt ind imellem, men jeg har ikke nogen netbutik eller noget, da det bare er en lille hobby jeg har...jeg kunne godt tænke mig at lave en netbutik og forsøge at tjene nogle penge på den måde, men det har jeg desværre ikke haft tid og overskud til...så indtil videre er det bare på hobbyniveau til mig selv, veninderne osv...

Thomas klausen

hehe det kommer med tiden. de sku flotte og meget anderledes en det man normalt ser så bliv endelig ved med det

mette11

Jeg har også forsøgt at lave noget der skiller sig lidt ud, så det er jeg meget glad for at andre også mener!! Især når det er på en positiv måde!  :)

Bawa

Wauw, du har godt nok talent!
Er helt vild med de blå øreringe på nederste række :)