Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Nyt sovebur til de små.

Startet af Mewz, 20. Marts 2010, kl. 20:18

Mewz

Syntes kræene skulle have sig et nyt sovebur, da det andet er så lavt i højden.

Skal hente det i morgen, så skal nok vise det i indrettet tilstand.  :ja:

Har nogen set buret IRL og kan anmelde det?

~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Shamua

Tror jeg har set samme model, bare kun med to låger.. og det synes jeg var pænt stort :)...

Det ser godt ud :)

Vh. Marianne

Mewz

Arh, det lyder godt. :)

Tænkte at det var stort nok til to. Synes bare hylderne ser så små ud.

~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og

Stubba

jeg har buret herhjemme :)

jeg synes det er super godt.
Den eneste minus jeg kan sige om det er, at der er langt nede oppe fra. Mailo er faldet ned deroppe fra. Så vi har sat et mellemstykke i.

Det er det eneste minus der er .. Ellers er det et super dejlig bur :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Mewz

Citat fra: Rofus Dato 20. Marts 2010, kl. 20:23
jeg har buret herhjemme :)

jeg synes det er super godt.
Den eneste minus jeg kan sige om det er, at der er langt nede oppe fra. Mailo er faldet ned deroppe fra. Så vi har sat et mellemstykke i.

Det er det eneste minus der er .. Ellers er det et super dejlig bur :)

Fedt! Tak for anmeldelsen. Du har vel ikke et billede - eventuelt med dyr i? Ville gerne se størrelsesforhold og sådan. :D

Tror også vi sætter midterstykke i - eller hænger en stor hængekøje op, så de ikke falder langt ned. De er jo lidt klodsede, når de vælter ud af sengen og skal kradse sig. :D
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og

Stubba

Jo - jeg tager lige et billede med det samme :)

Mewz

Citat fra: Rofus Dato 20. Marts 2010, kl. 20:28
Jo - jeg tager lige et billede med det samme :)

Nej, hvor godt! Tak!  :dans:
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og

Stubba

Håber du kan bruge billederne .. Ellers må du sige til, så prøver jeg at tage nogle nye :)

Julie Stuhr

Jeg har det med to låger som feriebur. Det er udemærket, men jeg synes det er for småt til andet end ferie/sovebur :)

PiaLyng

Har samme bur - som er sovebur/feriebur/udstillingsbur :)
Jeg er vild med buret og synes det har en dejlig størrelse - især når man laver nogen plader at sætte i :)

Julie Stuhr

De plader der allerede sidder i, kan man også få med huller, så ilderen kan kravle op/ned igennem. Måske kan man købe det som ekstra tilbehør :)

KariN

Jeg har selv det bur til mine 3 :)

Jeg syns det er et godt bur og dyrene er glade for det, dog syns jeg at hylderne burde være større, men det er også det eneste jeg ville ændre :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Mewz

Dejligt med nogle anmeldelser. Håber det kommer til at fungere godt. :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og

Anne

Jeg har 2 af dem i 2 etager (de kan bygges sammen så man har et i 3 etager og et i 1).
Jeg synes det er fint til udstillings og feriebur, men jeg synes faktisk ikke ilderne har de store muligheder i det så det er ikke et jeg ville bruge normalt. Jeg ved at mangte bruger det og er glade for det, men jeg vil gerne at mine dyr også kan bevæge sig i buret ved at løbe og gå rundt, og jeg synes ikke helt det er muligt der. Man kan selvfølgelig selv sætte nogle større etager ind og nogle rør osv, og så kan det blive meget bedre.

cmkh

Har også de bur...
Syntes så pladerne er for små...
Ellers er det min ilder der er for kloset til til at gå på dem.. han falder tidt ned fra pladernen