Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Smuksakken Connery

Startet af Danja, 21. Marts 2010, kl. 10:50

Danja

Jeg er så heldig at jeg har fået helpart på denne fantastiske dreng, og vil da lige dele lidt billeder med jer.

Connery er en skøn Tinker på snart 4 år, og havde været redet i 3 uger da jeg startede med at ride ham. Og jeg må sige at aldrig har jeg redet så skøn og nem unghest. Jeg har nu redet Connery i et par måneder, og vi er så småt ved at være klar til at starte vores første spring og dressur stævne  :dans:

Julie Stuhr

Bawa

Den har benvarmere på!! :D
Heste er flotte, jeg er bare så pokkers bange for dem :-$

Shamua

Wow.. flot hest..

En rigtig cowboy én :P

Vh. Marianne

PiaLyng

Stef89

AlisVolatPropiis

Tinkere er og bliver bare en af mine favorit racer....suuuk hvor ville jeg bare gerne have en!...Han er virkelig smuk :D

mette11

Han er godt nok flot...  :) <3 :)hvor stor er han??

Danja

Citat fra: Bawa Dato 21. Marts 2010, kl. 13:00
Den har benvarmere på!! :D
Heste er flotte, jeg er bare så pokkers bange for dem :-$

he he ja han har nogle solide benvarmere på, de er bare fandes svære at holde rene lige nu :lol:
Du må sige til hvis du vil have arbejdet med din skræk for heste, Connery kunne ikke finde på at gøre en flue fortræd :)

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 21. Marts 2010, kl. 19:52
Tinkere er og bliver bare en af mine favorit racer....suuuk hvor ville jeg bare gerne have en!...Han er virkelig smuk :D
Jeg havde aldrig troet at jeg skulle blive så glad for at ride Tinker, normalt er jeg til de mere lette og varmere racer, men efter at jeg er begyndt at ride Connery kan jeg slet ikke forestille mig at ride andre racer. Aldrig har jeg redet en unghest der er SÅ nem at arbejde med. Når jeg engang får økonomien til at få min egen hest vil jeg enten se om jeg kan få lov til at købe Connery, ellers bliver jeg nødt til at købe en Tinker Hingst :love:

Citat fra: mette11 Dato 21. Marts 2010, kl. 20:21
Han er godt nok flot...  :) <3 :)hvor stor er han??

Vi  har ikke fået målt ham endnu, men tror at han ligger på ca 149 cm :)

Soelberg`s SUN ferret

hvor ser han bare skøn ud

KariN

Han er da godt nok flot :D Jeg er helt vild med hans benvarmere :D

Har du ikke et billed af ham uden dækken og sadel på? så vi kan se hans farver sådan "rigtigt" :)

Hvem der bare turde sætte sig op på ryggen af en hest
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Danja

Citat fra: KariN Dato 22. Marts 2010, kl. 15:25
Han er da godt nok flot :D Jeg er helt vild med hans benvarmere :D

Har du ikke et billed af ham uden dækken og sadel på? så vi kan se hans farver sådan "rigtigt" :)

Hvem der bare turde sætte sig op på ryggen af en hest
Har lige kigget alle mine billeder igennem og har desværre ikke nogle billeder af ham uden "tøj" og udstyr, men er ved at uploade en video af  ham som jeg nok lige skal smide herind :)

Danja

Jeg kan desværre ikke smide videoen herind, men i kan se Connery i bevægelse her:
http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=189327

KariN

Han er altså en rigtig fin hest :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner