Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ready set play!

Startet af Starshineferrets, 24. Marts 2010, kl. 21:09

mette11

Citatdet er jer jeg vil putte med! Lad mig bevise det for jer på en date....i løbegården?...med kød?....Koooom nuuu....*ser nuttet ud og gør sig til på ryggen med smileøjne*

Spero...
Sidste chance hr!!! Og du har bare at bevise at det er OS du vil have!!! Ellers er det sluuuuuuut!!!! Helt sluuuuuut!

Båt-båt Sigi og Mallow!

ps. ja vi er lidt tossede... :fnis:

Starshineferrets

Lava & Cherry:

HUH??? sitter ni alltså och flirtar med oss SAMTIDIGT som ni redan har flickvänner??? Det är ju oförskämt! Bara för att vi är svenskor betyder det inte att vi är så naiva väl! :O
Skämms på er killar!

A.C

Super flotte ildere du har! Kan især godt lide dem med maske :dans:

FerretParadise

SPEEEROOO

Hva er det jeg læser her??
Den opførsel kan du godt droppe. Jeg har ikke født dig for, at du skulle opføre dig som en simpel gadedreng. Du skal behandle tæverne med respekt.
Du kan kun have en kæreste af gangen, alt andet er ikke iorden. Du må have veninder ved siden af, men ikke nogen du flirter med.
Ellers kommer jeg efter dig, jeg er stadig din mor, og kan sagtens banke dig.

Vredt Båt
Juana.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Bra Luna!!! Ge dem vad de förtjänar!

mette11

CitatDet är ju oförskämt! Bara för att vi är svenskor betyder det inte att vi är så naiva väl! :O
Skämms på er killar!
Nej svenskere er bestemt ikke naive...jeg er jo selv svensker!!! Jeg er bare blevet tvangsforflyttet til Danmark! Jeg tror at Speros mor lige må sætte ham på plads!!!  :@ Eller også skal vi tøser bare aftale at vi alle lægger ham på is?? Så kan han lære det!! HAHA!  :dans:

Båt-båt Sigi.

Starshineferrets

Ja Sigi! Det tycker jag vi skall göra! Man skulle kunna binda fast honom på ett spett... och rosta honom över öppen eld... eller.... eller... hmm...

mette11

Vi må altså ikke lege med ild herhjemme  :( Mor siger det er farligt for os...men vi kan også bedst li´ råt kød...så måske vi bare skulle æde ham?? Han er ret stor og fed, så der er mad nok til os alle...Hehe...

Starshineferrets

hmm... jo våran mor pratar också om sådana saker vi inte får göra... fast vi lyssnar ju ALDRIG på henne såklart! Men hmm... ja rått kött är faktiskt godast... annars kanske vi kan stoppa dem i frysen för att kyla ner sig lite?

Malene

Hov hov, I skal være søde ved Cherry og Lava! Ellers kommer bror-Cerulean efter jer :@
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lussingen

Hvor er det nogle dejlige billeder. De er jo fyldt med ildere der griner :fnis:
Men hvad sker der lige for Avanti og det tøjdyr??? Hvad laver han dog med det?

Dejligt med lidt ilder-glamour i føljetonform :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

*chok* BANGEBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!*chok*

billede taget af Ann Hillerslev

*gemmer sig*....sure ildertæver og ildermødre....i må ikke være sure :( det er bare fordi i er så dejlige jo!!! :(