Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ready set play!

Startet af Starshineferrets, 24. Marts 2010, kl. 21:09

Starshineferrets

Oh yes... ännu en tråd på mina barn, i full färd med att leka :P

Lava

Cherry

Lava & Cherry

Cherry

Lava & Cherry

Avanti

Adria

mette11

Hvor er de bare dejlige...er ret vild med billedet af Avanti med tøjdyret...det er sgu et genialt billede!!  :lol: :lol:

FerretParadise

Dine smukke smukke dyr.
Jeg er vild med det første billede af Cherry. <3
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

tack!
haha ja... can we say flying ferret? ;)

Peewit

Ihh... Så vidunderlige de er.. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Malene

Jeg elsker bare ildere der leger. Der findes næsten ikke noget bedre! Det er bare nogle herlige billeder :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Ej hvor nogle sjove billeder.. Ja en masse flyvende ildere.. seje billeder. :D

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Kære Cherry og Lava...

Vi er to unge gutter fra Danmark....*savle*...i er lækre....*savle savle*.....*saaaaaaaaaavl*

Båt, slik og lidt forførende biden i nakken

Spero og Thlayli.

Ps...vi er uden ynglekugler!

Starshineferrets

HAHAHAHA Trine då :P Nå ja... om dina drenger kan få mina töser i löp, så är jag bara tacksam :D So give'em some danish lööööööööööv

Sølvsten

Fantastiske gode billeder

mette11

CitatKære Cherry og Lava...

Vi er to unge gutter fra Danmark....*savle*...i er lækre....*savle savle*.....*saaaaaaaaaavl*

Spero og Thlayli.

Hvad f... er det for noget???  :o Er i os utro på internettet??? Det er simpelthen ikke i orden...tror i at vi er dumme og ikke opdager at i lægger an på andre piger??? Nu er det slut...ikke flere play-dates, ikke mere dele-lækkert-kød-dates med jer! Ikke mere lege sammen i VORES løbegård!! Vi er meget skuffede over jer... :'( :'(

Båt-båt Mallow og Sigi!!

ps. når de der svensker-tøser kommer her næste gang, så er i IKKE inviteret!!! Vi holder skarpt øje med dem og i skal slet ikke bryde jer om at komme i nærheden!!

Sølvsten

Citat fra: mette11 Dato 25. Marts 2010, kl. 10:01

Spero og Thlayli.

Hvad f... er det for noget???  :o Er i os utro på internettet??? Det er simpelthen ikke i orden...tror i at vi er dumme og ikke opdager at i lægger an på andre piger??? Nu er det slut...ikke flere play-dates, ikke mere dele-lækkert-kød-dates med jer! Ikke mere lege sammen i VORES løbegård!! Vi er meget skuffede over jer... :'( :'(

Båt-båt Mallow og Sigi!!

ps. når de der svensker-tøser kommer her næste gang, så er i IKKE inviteret!!! Vi holder skarpt øje med dem og i skal slet ikke bryde jer om at komme i nærheden!!

Tak fordi I fik mig til at græde af grin!

AlisVolatPropiis

Citat fra: mette11 Dato 25. Marts 2010, kl. 10:01

Spero og Thlayli.

Båt-båt Mallow og Sigi!!

Jamen Babies....i VED da i er favorittæverne over dem alle?! Det er bare ikke en ilderhan's natur at være monogam...Det ved i da? -det betyder jo ikke noget...det er jer jeg elsker! og KUN jer to....men derfor skader det ikke at have mange kærester....tænk på det sådan...i vil være de smukkeste af alle mine kærester, istedet for de smukkeste i forhold til gamle-Aisha....det første er da meget bedre? Cherry og Lava er jo kun til leg og trækken i løb, de bor jo også så langt væk, de er nærmest sådan bare meget gode veninder?...det er jer jeg vil putte med! Lad mig bevise det for jer på en date....i løbegården?...med kød?....Koooom nuuu....*ser nuttet ud og gør sig til på ryggen med smileøjne*

Spero...

Bawa

Sikke en herlig tråd :D
Super dejlige billeder, og dejlige kommentarer, som fik mig til at grine!

KariN

Sikke nogle dejlige billeder Sara :D Det er så dejligt at se billeder af ildere der leger og har det sjovt :D

Mette og Trine + ildere: Tak for god underholdning ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3