Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Luna Slagterhund

Startet af FerretParadise, 26. Marts 2010, kl. 12:30

FerretParadise

Luna "slagterhund" og jeg har lige været ude og gå en dejlig tur.
Med slagterhund mener jeg, at hun virkelig er skide fræk, og kender ikke til frygt.
Nede ved søen var der som altid en masse ænder, men der var også en mega stor måge, der stod og åd af noget nede ved vandkanten. Og hva gør en Luna? Hun løber alt hva hun kan, for at enten fange mågen, eller jage den væk. Da mågen så lettede, opdagede jeg, at den havde været ved at æde en fisk. Fy ad...    Men mågen ville jo ha sin fisk, så den dalede ned over Luna, for at jage hende væk igen, men det ville Luna ikke finde sig i, så hun hoppede op efter den, og "gøede" af den. Selv jeg blev meget forskrækket. Mågen skred, og det gjorde vi også.
Ann Hillerslev.

Soelberg`s SUN ferret

:lol: :lol: Luna altså det gad jeg godt at have set  <3

Starshineferrets

HAHAHA men Luna då! Liten men tuff!

FerretParadise

Ja Luna er bestemt ikke bange for noget.
Engang for ca 3½ år siden, var der en hundehvalp der gerne ville lege med hende, og hun var bare irriteret på den, så da hundehvalpen lagde sig ned på siden, løb Luna hen og bed den i maven. :-$
Siden den dag, har hun ikke fået lov til at hilse på hundene.
Hvis hun møder en hund, så er jeg nødt til at holde igen i snoren, ellers angriber hun den. Og knurrer hunden af hende, så går hun helt amok.
Ann Hillerslev.

Barky

Hahahah!!!! Sikke en sjov oplevelse.... Godt at mågen ikke forsøgte på mere.. Sådan et næb er ikke noget at kimse af.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Åh gud, sikke da en forskrækkelse :D Men hun er altså morsom den lille pige, magen til frygtløs ilder skal man lede længe efter :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis

Luna er bare en ægte tæve der ikke finder sig i noget pis, hverken fra fjerkræ eller ildere, ligemeget hvor store deforme og gøende de er! Luna hunde-slagter :P :lol:

Anne

Lille pige, stor personliged :D