Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Juana

Startet af FerretParadise, 2. April 2010, kl. 14:05

FerretParadise

Jeg forsøgte mig med en fotosession af Juana, det gad hun ikke rigtigt.
Så der kom kun disse billeder ud af det. Hun har lige haft "horn" i panden, pga pelsskifte. Hun er stadig ikke færdig med at skifte pels, men nu er de der "horn" da ved at forsvinde. For første gang om sommeren, så det bliver lidt spændende, hvordan hun ender med at se ud.

Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Men juana! jag kände inte igen dig utan de hornen :O Skall bli spännande att se hur hon ser ut när hon är helt klar! Älskar sista bilden!

mette11

Uhhh så fin du er med de horn i panden...det er super-smart! Jeg gror selv sådan nogen nu, for det er højeste mode!!!
De mennesker har bare ikke en disse forstand på hvad der er smart og hvad der ikke er!! Gro du endelig horn ud, så bliver du lige så flot og smart som mig!!

Båt-båt Sigi

Sølvsten

Jeg synes du er smuk!

FerretParadise

Juana takker.

Faktisk er hendes horn ved at forsvinde, for et par uger siden var de meget mere tydelige. :fnis:
Ann Hillerslev.

Shamua

Muhaha.. hun ligner diablo på det sidste billede  :fnis:

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Det er min smukke Moooooar!!! :D :D :D -Spero

lussingen

Nåhhhh søde Juana. Jeg kommer til at sidde og grine for mig selv når jeg ser billederne af hende. Jeg kommer sådan til at tænke på, at sidste gang jeg  var inde og besøge dig Ann, der blev hun bange for mig, da jeg lagde mig på gulvet :-$ Jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige: "UNDSKYLD Juana" :-$
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Åh ja du var meget farlig. 8)
Og egentlig lidt underligt, for Juana plejer bestemt ikke at være bange for noget overhovedet.  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Da du sagde til mig at Juana aldrig blev bange for noget, blev jeg helt flov og tænkte: "Flot Mette, nu har du skræmt den stakkels søde ilder med din blotte tilstedeværelse. Hvilken tillid du udstråler som kommende hvalpekøber, starter med at skræmme avlerens ildere" :-$
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato  2. April 2010, kl. 17:01
Da du sagde til mig at Juana aldrig blev bange for noget, blev jeg helt flov og tænkte: "Flot Mette, nu har du skræmt den stakkels søde ilder med din blotte tilstedeværelse. Hvilken tillid du udstråler som kommende hvalpekøber, starter med at skræmme avlerens ildere" :-$
*Griner højt*
Tro mig, det har bestemt ikke gjort, at jeg ikke har tillid til dig. Jeg glæder mig virkelig til, at du skal købe et par hvalpe af mig, for jeg ved, at de ikke vil kunne få et bedre hjem end hos dig.
Ann Hillerslev.

KariN

Ihh smukke Juju :D Jeg syns hun er smuk med eller uden "horn" :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3