Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pest & Kolera

Startet af Starshineferrets, 6. April 2010, kl. 00:54

Starshineferrets

yes.. dags för lite mer bilder på Pest & Kolera ;)

Malene

:o Sikke noget at kalde dem. Fy! :fnis: Men Pest og Kolera er nu nogle dejlige og smukke piger! :love:
..og jeg tror Cerulean synes det samme. Han ville i hvert fald gerne skrive en hilsen til sine søstre :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Neej du kan da ikke kalde ildere pest og kolera :lol: Men hvor er de bare flotte!

FerretParadise

Sikke da nogle navne at give dem. Pas på at de ikke tager hævn en dag.
Smukke er de ihvertfald. :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

haha tack så mycket :D

hrm.. hävn tager de hver dag :P

Barky

Uhhh.. Ligesom Pine og Plage fra Herkules filmen... :P

Jeg syns det er søde kælenavne... Men jeg er måske ikke den rette til at bedømme. Min kat bliver kaldt for Gryderetten, fordi at jeg truer med at spise ham. HEHE!!

Dine små hævngudinder er SÅ smukke Sara.. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Pine og plage er da totalt søde navne :D men altså sygdomme?? Hehe. Jamen det er da sødt nok :) jeg fik jo også tæsk på et norsk forum fordi jeg kaldte Mija for tisbjørn. Så længe man kalder dem det med kærlighed.

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lena og Peter

Igen nogle rigtige smukke dyr... Og hvilken dejlige navne... kan ikke andet en at  fnise   :fnis:

A.C

Jeg synes det er nogle sjove navne, de skal ikke altid bare have de sædvanlige, kedlige navne :)
Og de er rigtig flotte begge to  :P

Starshineferrets

hahaha tack så mycket ;)

Egentligen heter ju skitungarna Lava of Thunder & Cherry Blossom Hailstorm, men med tanke på hur pestiga de är så passar pest & kolera nästan bäst ;)

AlisVolatPropiis

Tsk...at kalde de smukke piger sådan nogle navne....men ok, du skulle bare vide hvad de siger om dig bag din ryg :P