Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Balous "bur"

Startet af Lea, 6. April 2010, kl. 17:03

Lea

Min bolig / Balou "bur" sådan bor han ihverfald . (:

Har indrettet mig efter at jeg har Balou som også skal have sine ting her. (:
Hans transportskasse har jeg ikke ville flytte ud i skuret da han elsker at ligge og sove i den som i kan se på et af billederne.

Har planer om at lukke både have og gård af så jeg bare kan have åbne dører så han kan komme ud som han har lyst til men skal lige ha snakket med viceværten omkring hvor vidt jeg må sætte "Hegn" op (: og hvordan og hvor ledes.

Undskylder for at der er beskidt på gulvet. har ikke lige fået støvsuget da jeg ligger syg og er faktisk sengeliggende og været det i snart 6 uger.

Også lige lidt af Bassedrengen "Balou"

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Shamua

Rigtig fedt legehjørne han har på det første billede :)

Vh. Marianne

Lea

Citat fra: Shamua Dato  6. April 2010, kl. 17:08
Rigtig fedt legehjørne han har på det første billede :)

Jo tak er også rigtig glad for det. dog plejer den hule/rør i leopard at ligge lidt under sengen. men da han var så smart igår og rykke på mit glas vand blev alt vådt så den har ligget til tørre hehe . (:

Malene

Det ser godt ud! Jeg synes det er sjovt at se hvordan andre ilderejere bor. Især en der heller ikke bruger bur :P
Jeg har også altid en transportkasse stående fremme. Jeg piller bare lågen af, så min ene båtøre ikke bider i den :X Jeg har faktisk også en "tønde" magen til din, men den ryger snart i skraldespanden :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lea

Citat fra: Malene Dato  6. April 2010, kl. 19:24
Det ser godt ud! Jeg synes det er sjovt at se hvordan andre ilderejere bor. Især en der heller ikke bruger bur :P
Jeg har også altid en transportkasse stående fremme. Jeg piller bare lågen af, så min ene båtøre ikke bider i den :X Jeg har faktisk også en "tønde" magen til din, men den ryger snart i skraldespanden :lol:

Ja synes jeg også derfor synes jeg at jeg skulle vise det frem (: eftersom jeg er kommet mere på plads osv. hvis jeg må lave det jeg vil i mine have og gård kommer der også billeder af det ind osv (:

Piller ikke lågen af gider jeg ikke. hvis jeg en dag skal ud af døren er det rart jeg ikke skal ud og finde lågen i skuret (: hehe (er måske lidt doven, men skuret er også fyldt op) Min "tønde" købte jeg i netto for godt og vel to år siden . vil godt have en i plast stående i stedet for. (: men synes bare ikke at jeg har fundet nogen på den str kun store.

Jeg har dog også et boldbur , men det er kommet ud i skuret kommer ind engang imellem hvis jeg synes at han skal lege med det. (: han er al for forkælet . (:

Lea

Det der er irreterene ved at have ildere frit boende er om morgen i weekenderne der får jeg ikke lov til at sove længe . der vil han have mig op mellem kl 6-8 fordi jeg normalt står op kl 6 . så har man en ildere som hopper rundt og båtter rundt oven på ens dyne ellers kysser han en vildt i ansigt eller på ryggen og står og stirrer på en.

Men har vendt mig til det. dog har han fundet ud af hvis man går ned og slikker mig på mine fødder så hopper jeg op så det synes han er sjovt.

Lena og Peter

Det ser rigtigt dejligt ud Lea.... Hvor har Balou det bare godt... ;)

Lea

Citat fra: ilderbanden Dato  6. April 2010, kl. 19:31
Det ser rigtigt dejligt ud Lea.... Hvor har Balou det bare godt... ;)

Jo tak håber ihverfald at han er godt tilfreds med det. (:

Malene

Haha ja, man vænner sig hurtigt til at blive vækket i tide og utide, når man har løsgående ildere. Men jeg synes der er så mange fordele, at det er en lille bagatel :D
..det kan være jeg også skulle tage nogle billeder af mit lille ilderhjem engang :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lea

Citat fra: Malene Dato  6. April 2010, kl. 22:20
Haha ja, man vænner sig hurtigt til at blive vækket i tide og utide, når man har løsgående ildere. Men jeg synes der er så mange fordele, at det er en lille bagatel :D
..det kan være jeg også skulle tage nogle billeder af mit lille ilderhjem engang :P

Ja der er mange fordele. Men synes det er ok for har et levende væggeur (: så det er positivt (:

Vil gerne se hvordan du også har dine ildere (: nu hvor du også har dem frit (: