Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lige et par billeder af dyrene

Startet af Line, 10. April 2010, kl. 14:52

Line

Sad og kiggede billederne igennem, og fandt lige nogle søde af dyrene.

Zamira nyder den nye seng:

Yéyé godkender bukserne fra Mette:

FerretParadise

Nåårrr sikke nogle søde poter Zamira har. :) Herligt billede af hende, hvor hun ligger og stritter med tæerne.
Dejlig billeder ellers. :)
Ann Hillerslev.

Line

Zamira siger tak  :P
Jeg synes også selv det er vildt sødt når hun stritter med dem..!  <3

Anne

Smukke tøser, men det ved du jo. Zamira ser da ellers godt ud. Hvordan går det med hende?

Line

Det er jeg glad for at høre anne. Billederne er taget på det tidspunkt hvor Zamira var nede og runde de 560g. Hun var faktisk blevet for tynd til den sele jeg har til hende på den gåtur der. I dag går det bedre. Hun har taget lidt mere på og ligner næsten en "normal" slank ilder igen. Det er rigtig skønt :) Kan dog godt mærke at forholdet mellem hende og yéyé til tider er anstrengt, da Zamira mange gange bare gerne vil sove, og ikke gider hoppes på...

Anne

jeg synes ikke hun ser syg ud på billederne, men man kan selvfølgelig heller ikke se hele hendes krop. hendes næse er måske en anelse bleg, men det kan jo tit være pga blitzen eller lyset. Du må da meget gerne tage lidt billeder af hende nu når du får tid. Hun er sådan en smuk pige.

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Malene

Det var da også på tide at der kom nogle billeder af dine dyr :P Flere af dem! :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

Sikke nogle dejlige billeder Line :love:

Sølvsten

Line

mange tak alle sammen :)

Anne: de er taget dagen inden hun stod til aflivning. Jeg har nogle billeder hvor man rigtig kan se hvor rynd hun er, men af lige præcis den grund har jeg valgt nogen hvor man ikke kan se det, og hvor hun ser lidt mere frisk ud.

KariN

Det er nogle gode billeder af dine smukke tøser Line :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line

lussingen

Hvor er det bare nogle gode og søde billeder.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.