Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Luna Pigen

Startet af FerretParadise, 10. April 2010, kl. 17:31

FerretParadise

Her kommer så lidt billeder af Luna Buna. Hun er godt nok i pelsskifte, som alle mine andre dyr, men jeg synes nu alligvel hun er en fin pige. Luna er min ældste pige, hun bliver 5 år til juli, og er mor til mit C kuld, som hun fik i 2008.

Ann Hillerslev.

Shamua

Det ser ud til at hun nyder at ligge i en soltråle :P....

Jeg synes hun er fin! Selvom hun skifter pels  :-$

Vh. Marianne

Starshineferrets

väldigt fina bilder! alltså, i vissa vinklar är hon väldigt lik min Dweia :D

Line

Sikke fine billeder du får taget for tiden :D Hun er bare så smuk!

Raiden

Gode billeder. Lige til en pinup kalender. Hun ligner en der er ret fotogen. ;)

FerretParadise

Luna takker mange gange. :)

Ja jeg har nu taget billeder af alle mine samboer. Jeg har jo desværre nok mistet alle de billeder, som jeg har taget af dem de sidste par år.  :(
Så jeg må jo sørge for at få taget nogle nye af dem. ;)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Deeeeeeeeeeeejlige smukke Luna :D ilderen med den blødeste pels jeg længe har mærket :D hun er en meget smuk pige og hun ved det :D

lussingen

Smukke søde Luna <3 Det er nogle rigtig søde billeder af hende Ann.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

katja

ejer af 7 dejlige trolde,

KariN

Ihh Luna pigen :D Hun er så sød og smuk den pige og med den største personlighed :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Smukke søde Luna pigen :D Jeg er så glad for at vi fik lov at stå med Luna og My på vinterilderen, jeg har altid synes at Luna var så fiin :D Og så er hun jo også en af dem jeg kan huske helt tilbage til hun var en lille, noget mørkere, pelsbold

FerretParadise

Tusind tak Anne for de søde ord.

Ja det var rigtig dejligt, at stå der og modtage vores dyrs præmier sammen. Og godt for udstillingen, at vi vandt som aftalt, så vi ikke skulle sagsøge dem. :lol:

Ja som lille var Luna noget mørkere.. Hmm... mon hun ender som albino?
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Hun er altså en rigtig køn pige... Det er nogle rigtige dejlige billeder du har fået taget der, Ann...  :ja:

Anne

Ann: ja der var de ret heldige de arrangører! Og hvis hun ender som albino så får du da den albinotæve du ønsker dig :fnis: