Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så kan man da ikke andet end at blive glad...

Startet af mette11, 11. April 2010, kl. 09:07

mette11

Mallow har siden slutningen af januar været "hvalpe-tosset" og ikke kunne finde ud af at gå sammen med andre end hendes "hvalp" Albert...henover påsken har jeg igen arbejdet på at sammenføre dem alle fire og det går fremad...i går aftes, da der var faldet ro over tropperne, slappede jeg af og satte mig foran computeren...da jeg på et tidspunkt kigger ned ser jeg dette syn...så kan  man da ikke andet end at blive glad... :dans:

Fra venstre er det Marius (pastel), Sigi (lille standard), Mallow (sort) og så Albert (grå standard) som ligger under dem alle...
Vi har bestilt sådan en hængekøje mere, da det ikke er nemt når alle vil ligge i den...den er ikke helt stor nok til fire!

FerretParadise

Åh hvor dejligt et billede. :)
Super dejligt, hvis de alle kan gå sammen igen. Det andet er jo ikke til at holde ud i længden.
Stort tillykke med sammenførelsen. :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Ihhh hvor ser de bare søde ud som de ligger der og putter sammen :) Hvor er det dejligt at høre, at de efterhånden kan gå sammen igen.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Ja det er virkelig meget nemmere når alle kan gå sammen...de får alt for lidt tid sammen med os, når vi skal dele tiden mellem to hold...det gør mig så ked af det...men de bor alle sammen sammen igen, men der har været ret koldt luft mellem Mallow og Sigi og Marius. Mallow har gjort adskillige forsøg på at smide Marius væk, men han giver sig sgu ikke den gamle mand! Så nu tror jeg endelig at hun kapitulerer...hun forsøger også at smide Sigi væk, men det finder den gamle sig sgu heller ikke i!!

lussingen

Sådan skal det være, vi gamle må holde sammen. Ungdommen nu til dags.... tsk. Aldrig har jeg kendt mage til uopdragenhed, fnys.
Dejligt at den gode Hr. Marius sådan træder i karakter over for den unge dame. Opdragelse, det er det der skal til.

Opmuntrende båt fra Muddi.

Ps. Marius er nu en ganske fin herre at se på (her rødmer Muddi temmelig meget) :-$
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Ja Hr. Marius er virkelig ikke tilfreds med Mallows opførsel! Men han styrer hjemmet med hård pote! Ungdom nu til dags!  :nej:
Jeg synes også selv at han ser ret godt ud, selvom han ikke er helt ung mere (han bliver 6 år 1. juni ca.) Han nægter at lade Mallow overtage magten her! Hun er i hans øjne en pestillens som skal holdes nede... :X

Ps. Muddi - vi gamle må stå sammen! Ungdommen nu til dags er virkelig ikke som dengang vi var børn!!!

Starshineferrets

HAHAHA grattis! :D Vilken helt underbar bild!!!

mette11

Tak Sara...ja det syn reddede hele min dag i går... :dans:

KariN

Ej hvor er det bare dejligt Mette :D  krydser fingre for at Mallow overgiver sig nu og de kan gå sammen som før hendes hormoner gik amok :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

mette11

Tak tak...ja det er virkelig dejligt det her...de har gået sammen fuld tid siden påsken, men de har ikke sovet sammen før nu. Faktisk har de haft sådan en form for kold krig kørende... :S Men jeg tror muren er ved at blive brudt ned nu...

AlisVolatPropiis

Jeg elsker elsker elsker bare det billede :D det er simpelthen så rart at se din skønne flok enes :D

mette11

Tak Trine...jeg var også MEGET glad i går aftes da jeg opdagede det...der er vist en del personer som blev tvangsindlagt til at høre på mig og se dette billede, da jeg opdagede dem og forevigede det!  :-$

AlisVolatPropiis

Jeg er sikker på alle var ligeså glade på dine vegne som jeg var :D Jeg var :lol: så stresset lige der og ret emotionel jeg måtte klemme en lille bitte tåre :lol:

Sølvsten

Hvor ser de dejlige ud og sikke en lækker køje