Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hyggelig gåtur

Startet af FerretParadise, 11. April 2010, kl. 16:10

FerretParadise

Jeg har været en tur i Dyrehaven med Juana idag. Eller hva skoven nu hedder der ved Klampenborg station og Bakken.
Jeg elsker at skoven er så åben, så der ikke pludselig kan stå en løs hund lige ved en, men at man har godt udsyn. Juana nød virkelig alle de rådne træer der er, hun gravede ind i dem, kravlede ind i træstubbene, og hyggede sig i den våde jord.

Vi mødte virkelig mange rigtig søde mennesker, faktisk vidste ret mange, at det var en ilder jeg havde med mig, og at det er et rovdyr. Kun 2 spurgte om det var en bæver.
2 søde gamle damer var helt vilde med Juana. De holdt hende, og kælede med hende, og Juana slikkede på deres hænder. Til sidst sagde de, at nu var de imod at man brugte ægte pels til tøj. Jeg kunne ha lysset dem på stedet.
En far med sine børn vidste godt at Juana var en ilder, og et rovdyr, han stod så og fortalte sine børn om ilderen. Han vidste da noget, men jeg var ved at dø af grin, da han sagde, at hvis ilderen i naturen bliver bange, så vil den flygte op i et træ og gemme sig. Øhh...  Den måtte jeg lige korrigere.

Så gik jeg ind på Bakken, gud en masse larm. Juana sad da på min arm hele tiden, jeg ville ikke have hende ned at gå derinde, der var alt for mange mennesker til det. Jeg købte mig en stor is, og var derefter på vej ud nede i hjørnet ved den lille sø. Jeg blev passet op af en blå mand. Ja jeg mener blå!!
Hans tøj og sko var blå, hans hår var blåt og hans hud var det sgu også. Hans næse og kinder var så røde.
Han spurgte mig om hva det var for et dyr jeg havde, og jeg kunne bare ikke tage ham alvorligt. Hvordan taler man seriøst med en blå mand? :P Han fortalte at han havde en papegøje, og den ville ikke kunne lide at komme med på Bakken. Javel....

Super sjov og dejlig tur, og nu er Juana gået helt kold bagved sofaen. <3
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Smølferne bor i dyrehaven? o.O

Sikke en vidunderlig tur :D sådan en vil jeg gerne med på en dag :D

Charlotte

Det lyder til at være en hyggelig tur. Jeg tror ikke der er løse hunde i dyrehaven. De kan jo finde på at løbe efter vildtet derude så folk tør nok ikke tage chancen så meget der som andre steder.  :)

En blå mand... Hmm... Du tror ikke det har været en undercover smølf?  :fnis:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

FerretParadise

Ja det har da garanteret været en smølf. Han var på min højde, hvilket jo ikke er meget for en mand.

Ja det bliver da ihvertfald ikke sidste gang jeg tager derud, det var bare super hyggeligt. :)
Ann Hillerslev.

mette11

Citaten undercover smølf?
HAHAHAHA...ja det må da jo være når han ikke har den hvide hue på!!!
Det lyder da rigtigt hyggeligt...det er et dejligt sted i hvert fald og jeg kan også godt li´ at der er så åbent at man kan se hvad der sker omkring en...

Malene

Årh det lyder til at have været en skøn tur :D Godt nok er København en storby, men jeg synes det er ret positivt med alle parkerne.

Måske var den blå mand medlem af Blue Man Group? :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Vi har også været ude at nyde det gode vejr i dag. Det er simpelthen så dejligt at det nu er vejr til ildergåture igen, jeg var ikke så vild med at tage dem ud da det var 16 minusgrader.

Det lyder til at har haft en rigtig dejlig dag, og at både du og Juana har fået nogle nye oplevelser, såsom blå mennesker

KariN

Det lyder godt nok som en rigtig dejlig dag i to skønne tøser har haft :D Dyrehaven er simpelthen så dejligt et sted :)

Ja man oplever mange sjove mennesker på bakken :D :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3