Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Forår i eshøj plantage

Startet af Anne, 11. April 2010, kl. 20:29

Anne

Vi har i dag været ude at gå i et af mine favoritområder heroppe, og efter min mening noget af det smukkeste natur i danmark. Nemlig Eshøj plantage. Det er perfekt til ildergåture da der både er skov, strand og vand, og skoven er både løvskov og granskov.

Ilderne havde en rigtig dejlig dag. Vi var også på tur i går, og det kunne man godt lidt mærke på My, der ikke gad gå helt så meget som hun gad i går. hun nød meget at blivce båret, men var da også nede for at grave og gå lidt. Joa gravede også det hele op, og gik rigtigt fint :)

Vi mødte en del mennesker i dag, og alle var positive og synes at ilderne var søde. Flere skulle også lige ae. Det var lidt sjovt for vi mødte 2 gamle damer hvor den ene var helt væk i ilderne, sådan nogle havde hun aldrig set før.

De fleste billeder er lidt (læs: helt vildt meget) overbelyste, bær lige over med det :)
Der er flest billeder af Joa, for det var hende jeg gik med.

Ilderne synes det er bedst at sondere terrenet mens de sidder hos mig, før turen for alvor startes.

Joa I anemoner

Hessel med My

tag os oooop

My

Joa

My hos hessel

Joa

My

FerretParadise

Det ser ud til at være et rigtig dejligt sted at gå tur med ilderne.  :)
Dejlig billeder Anne. :)
Ann Hillerslev.

Malene

De blev da super gode :D Jeg kan især godt lide det første af My der står alene.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lena og Peter

De ser godt nok ud til at nyde det de små... Rigtig dejlige billeder.. ;)

Line

næstsidste billede af joa er da bare alt for kært! :D

KariN

Hyggelige billeder :D Det ser ud til at i rigtig har hygget i det gode vejr :D Det ser også ud til at være et skønt område at gå ture i :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Det tredje sidste billede, det af Joa er bare SKØNT :)..... ser ud til at have været en dejlig tur... :ja:

Vh. Marianne

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Anne

Ann: det var en rigtig god tur, tak skal du have.

malene: tak skal du have :) Jeg gad godt at jeg havde indstillet kameraet en smule anderleds så de ikke var blevet så overbelyste, men det er ikke så nemt at se på kameraets skærm når solen er lige på. Man kan i hvert fald se at der var sol.

ilderbanden: tusind tak :D

Line: tak :D

Karina: Det er et fantastisk område, tak skal du have, det var rigtigt hyggeligt.

shamua: tak skal du have :)

Ida: Jaa :D tak

lussingen

Hvor ser det ud til at have været en god tur.
Det ligner et rigtig dejligt "ilderområde" I har der, det er da tydeligt at jeres to piger nyder det :) Om billederne er overbelyste eller ej aner jeg ikke et klap om, men hvor er det to bedårende piger I har <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Bawa

Sikke da nogle dejlige forårs billeder :love:

Sølvsten

Åh jeg elsker anemoner og ildere!!!

Anne

lussingen: billederne er ret overbelyste, men det er jo hvad der kan ske. tak for de rosende ord om mine piger.

Bawa: tak :) Ja det er også på tide med noget forår!

Sølvsten: det gør jeg også :D