Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dinner time för seniorerna (inte för känsliga!)

Startet af Starshineferrets, 12. April 2010, kl. 16:25

Starshineferrets

å fik jag fotat mitt senior gäng när de får lite mataktivering... varnar dock känsliga för ja.. vissa av bilderna är lite väl grafiska.. mina barn har inget bordsskick  :@

Dweia

En golvmopp

Ludde & aylen, och en och annan inälva

Ludde

min gamel tös Buffy på snart 6 år

Mr. Ludde Lump

Aylen

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Malene

Jeg synes det er nogle gode billeder, selvom de sviner lidt :D Men jeg kan også godt lide BARF billeder :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KariN

Jeg syns faktisk ikke de er så slemme de billeder (forstået på den måde at jeg ikke er så god til døde dyr) Men ja det er nogle fede billeder Sara :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

hahaha tja, jag tycker ju inte helelr de är så hemska :P Men sist jag la upp bilder på luftegårds aktivering fick jag skäll av en kompis för att jag inte varnade :P Så jag tänkte att det var lika bra att göra det nu ;)

Sølvsten

Dine ilder er sørme heldige at du ikke er en piveskid!

Starshineferrets

Citat fra: Sølvsten Dato 13. April 2010, kl. 10:15

Haha jag var det förr :P Men ja.. när man styckar 10 kaniner på diskbänken, 40 kg hela kalkonskrov på köksgolvet, flockar och styckar 2 kassar med vildfåglar ja.. så vänjer man sig ;)

AlisVolatPropiis

:D :D :D morskab for både ildere og mennesker :D fantastisk :D

Sølvsten

Citat fra: Starshineferrets Dato 13. April 2010, kl. 12:08
Citat fra: Sølvsten Dato 13. April 2010, kl. 10:15

Haha jag var det förr :P Men ja.. när man styckar 10 kaniner på diskbänken, 40 kg hela kalkonskrov på köksgolvet, flockar och styckar 2 kassar med vildfåglar ja.. så vänjer man sig ;)

Du er sej! Det vil jeg også prøve at blive