Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

søger to ildere

Startet af ninoberg, 19. April 2010, kl. 21:33

ninoberg

hej jeg søger to ildere til godt og blivende hjem. de skal være bidetrænet da jeg ikke har den store erfarring med ildere. jeg har før avlet kaniner så bare rolig ved hva det at have dyr går ud på :) de skal kunne sammen og er KUN til kæl og hygge. de kommer til at gå ude i et stort isoleret voliere med massere af plads til at boltre sig på. de vil self. komme ind og blive nusset. alderen gør ikke så meget men de skal være forholdsvis nemme af adfærd. håber i kan hjælpe mig med at finde nogle der vil passe godt til mig :)

Anne

Det er ikke for at være efter dig, men du kan slet ikke sammenligne kaniner og ildere med hinanden. Det er to dyr der er noget nær så forskellige som de kan blive.

ninoberg

sammenligner dem på ingen måde :) det var måske også forkert skrevet :) ved godt at det er meget mere arbejde med en ilder. skrev det med kaninerne så folk kunne se at jeg før havde haft dyr og ikke aldrig har haft erfarring med dyr :)

Søger ilder (Blaster)

Jeg har også haft kanin, marsvin, hamster, fisk, mus og jordegern. Og er vokset op med katte, så jeg kender også til dyr. Men det bliver nu helt specielt på lørdag når jeg henter vores første ilder  :D

Er sikker på at du har læst en masse om dem, og vi starter jo alle fra bunden af  ;)

Har du besøgt nogle med ildere? :-$

lille_jill

Det er altid en god idé at komme hjem til folk med ildere og opleve dem i levende live. det er svært at bedømme ud fra noget man har læst. Jeg indrømmer gerne, at jeg var på grådens rand de første par dage med min første ilder.. og det til trods for at jeg var nede hos opdrætter stort set hver weekend fra han var 3 uger gammel. Jeg er sikker på at der er en masse folk herindefra som gerne vil åbne deres hjem for dig, hvis du spørger :)

ninoberg

har kun besøgt en med ilder, men ville da være SÅ dejligt at få lov at besøge en :D

KariN

Du er velkommen til at komme hjem til os og hilse på de tre ballademagere i Rødovre :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Du er er også velkommen i Ballerup

Line

Du er også velkommen i Gentofte :)

Anne

Sara: har du set der er ildertræf på naturhistorisk museum i århus her på lørdag? der er selvfølgelig lidt langt fra ringkøbing men der er jo mange ildere samlet og der kommer nok også et par avlere :)

Søger ilder (Blaster)

Ja har set det, men kan desværre ikke på lørdag :( Skal til Taastrup for at hente vores første fine Ilder dreng. En dejlig han på 1 ½ år :D

Anne

ok, jamen der kommer jo nok en anden god gang :)

ninoberg

bor selv i charlottenlund så vil meget gerne komme og hilse på dine ildere i gentofte :D

Line

Du skal være meget velkommen :) send mig en pb, så finder vi ud af noget :)