Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mandag morgen

Startet af lussingen, 20. April 2010, kl. 16:41

lussingen

Jeg er jo så heldig, så jeg har fri hver mandag :dans: I mandags havde jeg det simpelthen så sjovt sammen med ilderne og en gammel sovepose :fnis: Det er absolut ikke nogen gode billeder eller særlig skarpe, men jeg synes I skulle se dem alligevel. Både ilderne og jeg morede os kongeligt :)

Jannich skal i skole, men inden får han lige et morgenkys af Loke <3

Loke står på soveposen og venter på de andre :)

Speedy får øje på Loke. Speedy mener det er hans sovepose, og derfor skal Loke bare væk....

Her bliver Loke slæbt væk af Speedy :fnis:

Gamle Muddi holder øje med at foregår ordentligt

Minnie holder time-out

Loke gnaver i rebet

Minnie og Inani leger

Speedy bider i en knude på posen

Loke i røret

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Sølvsten

Hold op nogle dejlige billeder. Jeg er helt vild med det første af Loke i røret.

FerretParadise

Man kan virkelig se, at de har hygget sig rigtig meget.
Skønne søde billeder. :)
Ann Hillerslev.

Shamua

ja nogle rigtig dejlige situations billeder :D

Vh. Marianne

lussingen

tusind tak for de søde ord om dyrene. Ja, vi havde det virkelig sjovt. Jeg er sørme glad for, at der ikke er lyd på sådan nogle billeder, for så ville man kunne høre mig grine og fnise konstant :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

jeg tror det er hylemorsomt at være både ilder, madmor, madfar og madpatrick i jeres hjem :D sikke nogle skønne billeder altså :D

lussingen

Trine: tusind tak for ordene. Ja, der er ingen tvivl om at vi alle har det sjovt sammen med dyrene herhjemme. Nogle gange tænker jeg på om det er os, der synes ilderne er hylende morsomme eller om det er omvendt :S

Bawa

Sikke nogle herlige billeder <3