Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Olie

Startet af Katrinelv, 24. April 2010, kl. 18:15

Katrinelv

Hej med jer derude:o)

Jeg har hørt om en olie til fritter, som de skulle være helt vilde med.
Men kan bare ikke huske hvad den hedder, og hvor man kan købe den???
Den skulle nemlig være rigtig god, når de skulle have klippet negle 
Hilsen katrine..

Julie Stuhr

Ferretone hedder det, og jeg plejer at købe fra companionschoice.co.uk :)

KariN

Du kan også bruge lakseolie til katte, det kan købes i de fleste dyrehandlere og er ret billigt :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Katrinelv

Er de lige så vilde med det :)

Charlotte

Jeg bruger efa-olie. Jeg har endnu ikke mødt en ilder der ikke kan lide det.  :)

Jeg køber den hos min dyrlæge Lone Riberholt på Jagtvejen i Kbh.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Julie Stuhr

Maxi zoo har lakseolie - lige for at reklamere for "min" butik :)

Anne

det efaolie jeg har købt er plantebaseret, de kand a godt lide det, men jeg synes de helst skal have fedt fra animalske kilder, så det køber jeg nok ikke igen. Så synes jeg næsten ligeså godt man kunne give lidt almindelig madolie. jeg bryger selv fiskeolie, det er lidt forskelligt hvilken slags, men går altid efter en uden a vitamin eller med tilsat smag.

Soelberg`s SUN ferret

jeg bruger tobiso olie. Det er fiskeolie og tobiso har den fordel at den kan forstærke ilderens naturlige farve  :dans:

Lena og Peter

Vi bruger noget der hedder Unikol og det kan købes på apoteket for kr. 90,- for 300 ml.

Katrinelv

Der er en masse af gå efter:o) tak for de gode råd..