Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mono Mono Mono

Startet af Emils far, 27. April 2010, kl. 11:35

Emils far

3 gange hurra for Mono....han kom gående over græsplænen ca. kl 11:00 og gik til indgangsdøren. Jeg sad i stuen og kiggede ud i lige rigtig øjeblik, og der gik han mod døren...... :dans: :love:

FerretParadise

Det er bare noget af det mest fantastiske. Hvor er jeg bare glad på dine vegne. :)
Du må give den kære dreng et kys fra mig. <3

Stort tillykke Lars. :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA helt otroligt! Som jag har tänkt på er!

KariN

Ej hvor er det bare fedt Lars :D :D

Hvor er jeg bare glad for at Mono er genforenet med hans to venner og hans madfar :D det er da bare helt fantastisk :D

Stort Tillykke (eller hvad man siger) med hans hjemkomst :D det var godt nok en dejlig nyhed at få :D :D :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Malene

Sikke en glædelig nyhed :D Jeg håber han har det godt.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lena og Peter

HUUUUUUUUUUUUUURRAAAAAAAAAAAAA for Mono.... Og hvem siger så at ilder er dumme...  :dans:  :dans:  :dans:

Sølvsten

Så findes der mirakler!!!! Nej hvor er jeg glad på dine vegne.

ilderhjemmet

Hvor er det dejligt at læse/høre - Nej miraklernes tid er heldigvis ikke forbi,  :dans: Rigtigt dejligt med genforeningen
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Shamua

EJ hvor godt.. Hurraaa :D...... har han det okay efter hundebiddet?

Vh. Marianne

alvin

Dejligt at hører tillykke

www.fraekkefritter.dk

lussingen

Hvor er det pragtfuldt at læse :dans: Hvor har vi tænkt meget på både dig og Mono Lars. Fantastisk at det hele endte så lykkeligt :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_jill

hvor er det bare dejligt at læse :)

Eliza

Hvor er det super godt.. Jeg bliver helt glad indeni, hvor er det fantastisk der stadig sker mirakler  :dans: :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Snabeldyr

yay godt at mono kunne finde hjem... så må han forkæles
Stealing our hearts, then our sanity

Julie

Hvor er det bare dejligt :D Godt at han er hjemme igen