Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Grå hår i tidlig alder

Startet af ludvig, 28. April 2010, kl. 10:06

ludvig

Nej nej...det jeg mente var også mest det med genet må være i ham, jeg hverken regner eller håber da på at han bliver silver. Synes Silver er noget af det flotteste, men min lille Ludvig har jo altid været min lille mørke trold :dans:

Anne

Det er jo ikke sikkert det bliver til ret meget, og måske går det langsomt med at hårene bliver hvide :)

Barky

Hehe.. nu er ilderen på mine billeder altså mine eneste hanilder. Men ok, han er lidt tøset.
Han har ikke stamtavle, men har en hvid plet på halsen, og er hvid under begge forpoter. (nogen kan måske kalde det en meget meget dårlig tomte aftegning)

har Ludvig en hvid plet på halsen? Kender du hans stamtavle?

Ildere som ikke har roan, eller silver i tavlen kan også få nogen enkelte lyse hår med alderen. Celler der dør..
De kan også få hvide hår hvis de f.eks bliver bidt meget i nakken.
Min ilder fik hvide hår der hvor "kuglerne" skulle have siddet, da han blev kastreret pga arrene..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

ludvig

He He...er sjovt, for skulle lige til at skrive undskyld, at det var din han, men så læste jeg lige hurtigt at der stod noget med en pige, så tænkte det var rigtig nok :lol:

Men nu sidder jeg helt og bliver i tvivl med den plet...og han er gået i seng under sofaen...men altså han har ikke noget i nakken, men er da hvid under hagen og et stykke ned.
Har desværre ikke noget der ligner en stamtavle, ved kun som skrevet tidligere, at hans far efter sigende skulle være vild, og hans mor var noget lysere. men da jeg næsten intet viste om ildere da vi hentede ham, var jeg ikke i stand til at fastsætte hendes farve :(