Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Dyrene i deres nye voliere

Startet af Julie, 30. April 2010, kl. 14:10

Anne

Det ser godt ud Julie!! Sådan en gad jeg godt have!

FerretParadise

Hvor ser det bare godt ud, mine er bestemt også misundelige nu. :)
Ann Hillerslev.

Shamua

hvor er det fedt! sidder og bliver hel misundelig. :D

Vh. Marianne

A.C

Jeg er glad for at mine to ligger og sover nu, ellers ville de nok være pænt misundelige! Det ser virkelig fedt ud :)

Julie

Citat fra: mette11 Dato 30. April 2010, kl. 16:56
Ah ok...ja det er jo lidt svært at se og så hellere spørge for at være sikker... :ja:  Jeg har også lavet sådan en dobbelt-låge ved døren, sådan at man skal træde hen over en låge (eller åbne den) når man går ind. Jeg blev bange for at mine ville løbe ud når jeg åbnede døren nemlig... :( Det kunne da være en ide også, hvis dine også finder på sådan noget...bare et godt råd...

Jeg har selv planer om at skulle have sådan et her ud i mit udeanlæg når zooplus i Tyskland eller England engang får det på lager igen... http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/domecky/170509  Synes det er ret fedt...man kan faktisk få ret mange fine katte eller kaninhuse som kan bruges og som faktisk ikke er ret dyre...

Håber det er ok at jeg kommer med lidt uopfordrede råd...
Det med en todelt låge havde vi også tænkt på, men dyrene har ikke specielt travlt med at komme ud af volieren, og hvis de endelig render ud, så har de ikke rendt hurtigere end at vi bare har kunne samle dem stille og roligt op og sætte dem ind igen. De kan heller ikke rende så langt andet end hvis de smutter gennem hegnet over til naboens indkørsel, for volieren står i en ellers lukket gård. Men hvis vi får skiftet hegnet til noget helt tæt, så kan vi have døren fra køkkenet åbent ud til gården og bare have dyrene til at rende ude og inde som de lyster. :)

Det ser også mega lækkert ud det bette hus du linker til. Min far har fundet en kæmpe trækasse som skal sættes lidt i stand. Hvis ikke det fungerer, så ville det ikke være så dumt med sådan noget i stil med det fra linket :P
Citat fra: A_M_T Dato 30. April 2010, kl. 19:19
total lækker voliere, er SÅ missundelig!
Har du nogen ide om hvad den har kostet i materialer?
Puuh.. Jeg vil tro det har kostet omkring 500,- eller sådan noget. Vi har kun købt træflis, brædder, net og tag, så det har ikke været så dyrt

Julie

Og igen mange gange tusinde tak alle sammen :D

Starshineferrets

wow! Nice!! Och riktigt fina bilder på vackra illrar!

KariN

Det er godt nok et fedt voliere de har fået sig der :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

katja

hvor er den bare super flot,

og sikke nogle smukke dyr i har
ejer af 7 dejlige trolde,

luluengbo

Hold da op, hvor ser det bare luksus ud!
Vil gerne have lavet én selv! :)