Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Dyrene i deres nye voliere

Startet af Julie, 30. April 2010, kl. 14:10

Julie

Så er dyrenes nye voliere ved at være færdig (Læs: næsten!). Der mangler en stor kasse som de kan sove i, og så skal vi have sat nogle flere legeting ind til dem og måske nogle flere hylder. Derfor bor de ikke i volieren endnu (også fordi det er lige koldt nok om natten når de nu har skiftet til sommerpels), men de er ude i den meget af dagen og de ser ud til at elske det, og er også rigtig godt trætte når de så kommer indenfor og render :D

Billederne blev ikke helt så gode som jeg havde håbet, men her er nogle jeg kunne være bekendt at uploade. Der er mange billeder af Frigg, men det er fordi jeg skylder Julie Stuhr at vise billeder af hendes gamle fuzzbutt. :P















Barky

ej hvor ser det fedt ud Julie!!

Mine dyr bliver vildt misundelige nu... :(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie Stuhr

Det ser rigtig godt ud, og jeg kan tydeligt se Bella har det godt :love: Hun er blevet fin hvid :D

AlisVolatPropiis

WOW....hvad mere kan man sige?! det er da skide fedt altså :D

Sølvsten

Hold op hvor er det flot!
Vi er også ved at bygge et  voliere, så hvis jeg lige må spørge dig om noget? Har I sat ekstrafliser ind i buret eller er det bare fliser og så ligger træet ovenpå? Hvis du forstår hvad jeg mener. Vi er lidt i tvivl om det er sikkert nok eller om der skal ligges et lag fliser mere.

Rigtig god idé med flis den tror jeg at jeg stjæler.

Julie

Mange tak guys :D Jeg er også rigtig glad for at dyrene trives derude. De er specielt helt oppe på dupper idag hvor det har regnet.. Alt dufter så godt :P

Sølvsten: Mange tak :D Vi har bygget volieren på plan med terrassen (så dvs ovenpå fliserne)  og så lagt omkring 20 cm træflis ovenpå, så det er hævet over jorden :)

Sølvsten

Citat fra: Julie Dato 30. April 2010, kl. 14:28
Mange tak guys :D Jeg er også rigtig glad for at dyrene trives derude. De er specielt helt oppe på dupper idag hvor det har regnet.. Alt dufter så godt :P

Sølvsten: Mange tak :D Vi har bygget volieren på plan med terrassen (så dvs ovenpå fliserne)  og så lagt omkring 20 cm træflis ovenpå, så det er hævet over jorden :)

Tak Julie Jeg glemte helt at skrive at det er nogle fantastisk flotte dyr du har.

Julie


mette11

Hvor er det blevet fedt... :dans: Det ser virkelig godt ud... :dans: De ser virkelig ud som om de nyder at være derude... 8) Hvis de ikke gør, så er det virkelig nogle utaknemmelige skarn!! Flotte dyr også... :)

Jeg synes dog det ser ud til at der er en åbning oppe ved taget, der hvor siderne og taget mødes. Hvis der er (det kan jo være vinklen på billedet der snyder), så pas på de ikke kan komme ud der!! Mallow har en dag siddet oppe under taget i vores ildergård på en af tværbjælkerne!!! :S Var meget glad for at hun ikke kunne komme ud deroppe fra...

Julie

Mange tak :D
Det er billedet der snyder. Der er lukket hele vejen rundt oppe i ved taget.. Jeg kan godt se at det ligner der er åbent, for de træplader der er sat op er samme farve som carporten som volieren står op ad :p

PiaLyng

Hvor er det fedt, Julie :D!
Smukke dyr og gode billeder :D.
Drengerne herhjemme er misundlig.. Heldigvis skal vi have lavet et hvis/når vi flytter.

mette11

Ah ok...ja det er jo lidt svært at se og så hellere spørge for at være sikker... :ja:  Jeg har også lavet sådan en dobbelt-låge ved døren, sådan at man skal træde hen over en låge (eller åbne den) når man går ind. Jeg blev bange for at mine ville løbe ud når jeg åbnede døren nemlig... :( Det kunne da være en ide også, hvis dine også finder på sådan noget...bare et godt råd...

Jeg har selv planer om at skulle have sådan et her ud i mit udeanlæg når zooplus i Tyskland eller England engang får det på lager igen... http://www.zoohit.cz/shop/kocky/hracky/domecky/170509  Synes det er ret fedt...man kan faktisk få ret mange fine katte eller kaninhuse som kan bruges og som faktisk ikke er ret dyre...

Håber det er ok at jeg kommer med lidt uopfordrede råd...

Bawa

Det er da nogle super gode billeder Julie! ..
Hvor er det altså bare blevet godt. Glæder mig til at få hus med have >.<

Dyrene ser virkelig ud til at nyde det :ja: <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

total lækker voliere, er SÅ missundelig!
Har du nogen ide om hvad den har kostet i materialer?

Snabeldyr

dyrene ser ud til at hygge sig... super voiliere
Stealing our hearts, then our sanity