Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Luna i Dyrehaven

Startet af FerretParadise, 2. Maj 2010, kl. 19:22

FerretParadise

Luna og jeg var en tur i Dyrehaven idag, og for en gang skyld tog jeg mit kamera med.
Så her er lidt billeder fra turen.

I dag er det Romeos fødselsdag. HURRAAAA.

Og lidt billeder af strand silden Luna på Bellevue.

Ann Hillerslev.

KariN

Ihh nogle dejlige billeder af Mor-Luna :D det ser ud til at i rigtig har hygget jer i dag :D

Hun er så evigt smuk den pige, det er helt vildt..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

ejjjj vilka oerhört fina bilder! Söta söta Luna! Men de sista bilderna där vinden blåser i pälsen var ju bara hysteriskt sjove :D

FerretParadise

Ja det blæste lidt ude ved vandet, og det var første gang at Luna så og hørte havet.
Så hun var ikke så glad for at stå på den dumme sten, madmor var ond. :@
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

fantastiske billeder Ann.
surt vi først så du tog derind da du var taget afsted, ellers havde vi pakket bilen.

FerretParadise

Citat fra: cibatuchsi Dato  2. Maj 2010, kl. 19:34
surt vi først så du tog derind da du var taget afsted, ellers havde vi pakket bilen.

Øv det var da ærgeligt. Men vi kan jo bare gøre det en anden dag. ;)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Citat fra: FerretParadise Dato  2. Maj 2010, kl. 19:45
Citat fra: cibatuchsi Dato  2. Maj 2010, kl. 19:34

Øv det var da ærgeligt. Men vi kan jo bare gøre det en anden dag. ;)
det er nemlig det vi gør;) 

FerretParadise

På lørdag ska jeg ihvertfald derud med Zefyr, for da har han fødselsdag. <3
Ej ikke hvis det pisser ned selvfølgelig.
Ann Hillerslev.

Anne

Dejlige billeder som altid :) det ser ud som om i har haft en dejlig dag

FerretParadise

Tak Anne. :)
Vi havde en rigtig dejlig tur, vi var der i 3 timer.
På et tidspunkt sad vi op af en træstamme, og så sked Luna lige ved siden af hvor jeg sad, og kravede bagefter op for at sove hos mig.
Så sad jeg det og slappede af, mægtig hyggeligt, men så fik jeg øje på lorten, den bevægede sig, eller rettere skovbunden lige ved siden af den bevægede sig. Jeg sad så og gloede på den dumme lort, og pludselig kom der en fed bille som begyndte at æde den. Mums siger jeg bare. :dans:
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Der er nogle super dejlige billeder... Vi ville gerne have været med, men der er nu lidt langt fra Falster.

Det er nu nogle rigtige flotte dyr du har... :-$

FerretParadise

Ja Peter, det er nok lidt langt at køre. :fnis:
Men tak for de søde ord om Luna. :)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Citat fra: FerretParadise Dato  2. Maj 2010, kl. 20:39
På et tidspunkt sad vi op af en træstamme, og så sked Luna lige ved siden af hvor jeg sad, og kravede bagefter op for at sove hos mig.
Så sad jeg det og slappede af, mægtig hyggeligt, men så fik jeg øje på lorten, den bevægede sig, eller rettere skovbunden lige ved siden af den bevægede sig. Jeg sad så og gloede på den dumme lort, og pludselig kom der en fed bille som begyndte at æde den. Mums siger jeg bare. :dans:

fy for den da, men  det må ha været et fest måltid for billen...griner

Anne

Citat fra: FerretParadise Dato  2. Maj 2010, kl. 20:39

HAHA klamt

Snabeldyr

uh hvor er hun lækker
Stealing our hearts, then our sanity