Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Gåtur ved Hanstholm

Startet af Anne, 2. Maj 2010, kl. 22:31

Anne

Vi var ude at gå en tur ved Hanstholm i dag. Det er noget dejligt natur, men det er lidt øv at komme hjem og se billederne bagefter, når vi de sidste gange har været i eshøj, hvor der er løvskov og anemoner overalt. I Hanstholm er det mest granskov og det ligner stadig lidt at det er efterår derude.

Der er flest billeder af My, for hessel gik med Joa.

My - har fundet en spændende bunker

og trapper, hun var lige oppe og kigge ind, men besluttede alligevel at det ikke var værd at gå ind der.

Til gengæld ville begge tøser MEGET gerne have været inde i bunkeren igennem den anden indgang. Hessel og Joa var ret langt inde, men det var jo helt mørkt, så det blev altså ikke så langt som Joa kunne have ønsket. De var ellers helt vilde for at komme derind. Hvis alle ildere har det sådan, så må bunkerne ude i hanstholm være fyldt med vildildere :fnis:

Udenfor en af bunkerne sad en tudse. My gik lige forbi den uden overhovedet at ænse den.

My står på en "alpe"top

..og kigger på noget vand

Joa flader ud i skyggen af hessels ben

joa

Hessel og Joa (den lille lange dims der stikker ud fra hessel, det er IKKE en alien) skuer ud over havet

My

My har gemt sig under en kanon..

My

Hessel og Joa læser lidt om kanonerne, Joa ser ikke ud til at synes det er videre spændende

En mand med sin ilder

En mand med sin ilder, som tænker oO(sliiiiiiiiiiiiiiiiiiip mig!)

Julie

Dejlige billeder. Vejret idag har også bare været ideelt til sådan en tur :D

Anne

Ja det har været ret godt vejr :) men det blæste nu lidt derude

lussingen

Hvor er det nogle gode billeder. Pigerne ser ud til at have nydt turen. Jeg synes jeres piger ser søde, smukke, skønne, sunde og charmerende ud. Kan godt lide billedet, hvor Hessel er ved at "kvæle" Joa :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Dejlige smukke billede som altid. :)
Jeg gad godt gå tur der, det må være meget mere spændende end de steder jeg kan gå her i Kbh.
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Sikke nogle dejlige billeder på nær dem med tudsen. Jeg fik helt ondt i maven.

De er bare super smukke dine piger.

Bawa

Herlige billeder. Hvor er himlen dog bare dejligt blå :love:
Dine piger ser smukke ud som altid.

Snabeldyr

det ser bare så hyggeligt ud :)
Stealing our hearts, then our sanity

Anne

lussingen: tak for roisen til vores piger :) Ja jeg synes også det er lidt sjovt med joa med tungen ude af munden så anstrenger sig for at slippe fri :fnis:

Ann: ja vi svømmer jo i fantastisk natur heroppe, og også mange forskellige slags, så man kan vælge fra den ene gang til den anden hvad man har lyst til at gå i. Det er da også det eneste der virkelig er godt ved at bo heroppe.

christel: ej det er da en sød tudse :D og fiin

Bawa: tak :) ja himlen var blå og solen skinnede, en rigtig forårsdag.

Ida: tak, det var det også :)

Malene

Jeg synes ikke det gør noget at det ligner efterår. De var en fornøjelse at kigge på :D
Men føj en grim tudse :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Det var altså en meget smuk tudse!

KariN

Dejlige billeder du har fået taget Anne :D

Selvom tudser er grimme og ulækre syns jeg faktisk at billederne af den er rigtig gode :D

Det ser ud til at være et spændene sted at gå tur med dyrene :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

tak Karina :) Det er også et rigtigt spændende sted at gå :)

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato  3. Maj 2010, kl. 16:19
Det var altså en meget smuk tudse!

Nu fik du mig til at kigge på den igen og det gav en sus i maven. Nej Anne jeg kan ikke se det.

Anne