Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvor er de henne? (2 hanner)

Startet af Lea, 7. Maj 2010, kl. 20:31

Lea

Skriver for at hører hvor Klunte og Plet er landt henne. da tidligere køber har solgt dem videre og har ikke sagt noget om hvor de er blevet solgt hen. Som jeg tydeligt at givet udtryk for at jeg godt ville vide.  så jeg forhører mig her (:

De er en 4-5 år gamle. og plet er pastel og klunte standard med nogle aftegn.

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

PiaLyng

De er solgt til en pige i hjørring som har en ilder i forvejen..
Måske du kunne skrive og spørge?
Jeg skrev at JEG kunne give dig en opdatering om dem - men du overså det åbenbart..

Lea

du skrev selv du ikke ville have kontakt med mig så derfor spørger jeg her. for må jo ikke kontakte dig (:

PiaLyng

Ja for jeg gider ikke dit ***.
Men jeg skrev jeg nok skulle skrive til dig om de havde det godt som vi aftalte !
Så fatter ikke du begynder at skrive herinde !

Lea

Vi har intet aftalt. du skrev du ikke ville have noget med mig at gøre.. så derfor opretter jeg dette..

Og det har jeg vel ret til . da det omhandler mine dyr jeg havde engang.

Lea

Men tak for svaret Pia . det var da også på tide jeg fik det (:

PiaLyng

På tide?..
jeg lovede dig en opdatering om hvordan dyrene havde det..
Og du kunne jo bare spørge når nu dine elskede gamle kæledyr nu skiftede hjem..

For selvom jeg ikke gider dig, gevide hvorfor.
Så kunne du bare skrive at du savnede dine gamle dyr og gerne ville høre hvordan de har det..
For jeg lovede dig at fortælle hvordan de havde det..

Lea

Da du selv har sagt vil du ikke have noget med mig at gøre så at jeg lige pludselig godt må kontakte dig ? kan du selv finde ud af det.

Hvis du virkelig har lovet det hvorfor hører jeg så ikke noget? har ventede længe på at hører noget omkring dem men har intet hørt så derfor er denne tråd oprettet.

Lea

Men fair nok vi kan da godt diskutere to steder.. som du læser har jeg sagt tak for dit svar .. men du er da velkommen til at blive ved. (: hvis du har behov for det.

Julie

[besked=Brugernavn]Ilderne er i Hjørring et sted - så er den ged barberet. Hvis I vil diskutere må I gøre det over pm eller et andet sted[/besked]