Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Lidt om mine dyr

Startet af Black Diamond, 14. Maj 2010, kl. 06:58

Black Diamond

Jeg syndes jeg ville ligge lidt nye billeder ind af vores dyr. Og jeg ligger også lidt af Emma med hendes smukke mave, som forhåbentlig snart udvikler sig til små dejlige bebser..

Først vores dejlige avls han William. Eller willy the goldfish som vi kalder ham. Vi leger lidt med orderne lige nu, og kalder hans afkom for gubbier :P
Men ja, hvad kan man sige mere om William.. Han er lige blevet 1 år.. Og han er helt lige så dejlig og mild sød og rar som altid.

Så er der vores dejlige angora dreng Tjalfe. Tjalfe er vores lille klovn og smil i hverdagen. Ikke en dag ligner den anden når han er ude. Han er en glad dreng der hopper og elsker at kysse møsse med os. Tjalfe er ved at være 2 år nu. Tiden går stærkt med ham. Han er alletiders dejlige dreng og ord kan ikke sige hvor meget jeg holder af ham.

Så er der Felina.. Felina bliver 2 år her i Juni. Hun er en meget blid og sød pige. Hun har udviklet sig utrolig meget efter vi er flyttet i hus. Hun er en ballademager, men på sin egen søde måde. Hun er ved at indtage sin fars hjerte med fuld storm. Hun mener selv han tilhøre hende!!

Så er der lille smukke prinsesse Emma. Eller Emse som vi kalder hende..

Emma er vores glæde og kærlige pige i hverdagen. Mors darling!! Hun kysser med os stort set hver gang hun kommer op i vores hænder. Ørene er bedst, for så siger mor og far så sjovt..
Emma har aldrig bidt nogen, eller lavet hvalpe ballade på nogen måde. Hun er ikke hvalp mere. Hun blev 1 år her i denne måned. Emma går utrolig meget op i renlighed og at gå pænt på bakke og pleje sin pels. Hun elsker nus og er bare kærligheden selv.

Og som sagt er Emse drægtig lige nu. Hun er utrolig stor og ja, øh.. grande.. 1333g vejet hun i går..

Lidt billeder af maven, med vores første hvalpe inden i.

Starshineferrets

fina bilder på söta illrar! Och ja.. Emmas mage blir ju inte mindre ;)

Black Diamond

Citat fra: Starshineferrets Dato 14. Maj 2010, kl. 09:05
fina bilder på söta illrar! Och ja.. Emmas mage blir ju inte mindre ;)

Nej det må man sige den ikke gør. Og Tak :)

FerretParadise

Emma er godt nok rund om maven. <3
Jeg håber at hendes fødsel går godt, så I denne gang kan få hvalpe i huset.
Dejlige billeder. :)
Ann Hillerslev.

Barky

Der ligger da mindst 6 hvalpe i den ballon... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Black Diamond

Jamen jeg tror også det er et helt fodboldtshold. De har virkelig vist sig at være derinde i denne uge. Jeg kunne mærke 4 i går tror jeg, men de ligger meget tæt, og hendes mave er så stor og rund at hun ikke rigtig vil man mærker på den. Så det er mest spark der viser mig de er i live.
Hun har haft plukveer i lang tid. Vi har siddet hos hende i snart 3 døgn, og holdt øje med ændringer. Men i dag har været stille og rolig. Vi fik sovet alle sammen. Men nu må de snart ske syndes jeg  :fnis:

Snabeldyr

ej hvor ser hun dejlig ud
Stealing our hearts, then our sanity