Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hun får "egernhale"?

Startet af Julbert, 14. Maj 2010, kl. 16:02

Julbert

Ja, som overskriften siger, så får Mille egernehale/busket hale/stor hale, kald det hvad i vil, men det sker i hvert fald HVER gang jeg klør hende i nakken.. Mit spørgsmål er så, hvorfor? Skal jeg tage det som et positivt tegn eller negativt? Hvis hun synes det er træls vil jeg da selvfølgelig stoppe, men hun går ikke eller på andre måder viser hun ikke bryder sig om det.
Synes bare det er lidt sjovt, det er som om hun nærmest står på tæer når jeg klør hende, så hun ser lidt sjov ud - men hvad siger i andre - er det noget i kender til og er egernhale godt eller skidt i dette tilfælde? :)

Barky

Det betyder at hun har det godt...
ALLE mine ildere får egernhaler, og elsker at blive kløet på ryggen/i nakken og krummer ryg og ved slet ikke hvad de skal stille op med sig selv af ren nydelse...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julbert

Ja, der er som om hun nærmest ikke helt ved hvilket ben hun skal stå på eller gøre af sig selv nogen gange, hehe.. Men ok, det er da godt at høre det er et positivt tegn. Prøvede også ved Freja, men det sagde umiddelbart ikke hende noget, så blev derfor lidt i tvivl om Mille egentlig kunne li det eller hva' hun mente om det.. Men så vil jeg da blive ved med at gi hende en klø-tur engang imellem  :)

Barky

Julbert - pas på... De kan blive meget afhængige af det.. Jeg har en der bliver dicideret fornærmet hvis jeg ikke gør det med det samme jeg ser hende.. :P

Julbert

Haha, ok.. jamen Mille og jeg må jo se om vi ikke kan finde en ordning der dur når det gælder de klø-ture så - tror hun ved hva jeg skriver om, nu kom hun da op i sofaen til mig og kigger på mig som om hun godt liiiige kunne bruge en klø-tur efter den slåskamp, som vel at mærke er venskablig, (bare lige så der ik er misforståelser, "slåskamp" lød lige så voldsomt, hehe) med Freja ;)  -så må nok hellere lige gi' hende lidt opmærksomhed..

Jeg takker for svar :)

Barky

Veninder kan godt slås... :P Det har mine da gjort mange gange... De kan også blive drøn fornærmede på hinanden, og skændes...

Så længe at de bliver gode venner igen så er der jo intet at bekymre sig om. ;)

Julbert

De bliver heldigvis altid gode venner igen.. tror faktisk de ville ha' svært ved at undvære hinanden, så det er skønt de kan bruge hinanden til leg, ballade og når der er sengetid - så nusser de hinanden.. Så jo, de finder altid ud af det igen selvom de kan være rygende uvenner ;)

Barky

Sådan ER piger jo... Også i dyreverdenen... *G*

A.C

Balder elsker også det med at blive kløet, nu har han så opadget at undersiden af radiatoren kan bruges til dette formål, så han kommer ikke til mig mere, nej nej, jeg er blevet skiftet ud med radiatoren!  :fnis:

Anne

Det betyder hun er ophidset ( det lyder klamt). Det kan være godt eller dårligt. Det kan betyde noget er vildt spændende eller at noget er farligt. Mine gør det normalt ikke når man klør dem, heller ikke selv om de elsker det, men hvis hun virker til at nyde det så er det nok bare fordi hun synes dte er ekstremt rart.

Julbert

Hun virker som om hun nyder det.. Men det kan da godt være lidt svært at vurdere nogen gange når man ikke kan snakke med dem, hehe, men umiddelbart er mit gæt, ud fra hendes reaktion når jeg gør det, at hun nyder det - til en vis grænse vel at mærke.. synes man lige som kan fornemme når hun ikke gider mere og så stopper jeg da.

Hehe, A.C, du dur åbenbart ikke mere, sådan kan det jo gå ;)