Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sammenhold

Startet af Black Diamond, 19. Maj 2010, kl. 08:50

Black Diamond

Nu var klokken jo ikke midt om natten her.. Den var 15 om eftermiddagen.
Og jo de skal havde deres penge.. Self skal de det. Men jeg lover på netop at betale af på det.
Jeg har allerede en ilderkonto. Men den er hos Alison. Eller dyrlæge aftale hvis man kan sige det sådan.
Udover det, som jeg skriver, jeg brugte alle de penge jeg havde sparret op til Fiona for kort tid siden.

Og jeg syndes også at Alisons eksempel her, viser hvordan en god dyrlæge skal være.. De ønsker liv og at dyrene overlever.
Hun har offret sig 110% her. Og som Anitta siger, hun har lige gjort det få dage før med hendes ilder. Det er kun alt ros værd.
Og det er nok til jeg gerne køre langt for at komme til hende.

Cille

Jeg kan kun give Emma sympati og tage hatten af for hende.
Når det er sagt vil jeg sige at ang det med betaling er vi da flere der har sådan en dyrlæge...og heldigvis har min også dyrelægevagt, så jeg kommer nok aldrig helt på røven ang at få hjælp til mine dyr.
Så skal det siges jeg har ikke mange penge sparet op,da de af visse grunde altid forsvinder af den eller eller anden grund når man har så mange basser som jeg har.
MEN ingen af dem mangler noget og der er dyrlægetjek på dem jeg har.
Jeg har så haft min dyrlæge i mange år, og kan lave aftaler ang betaling og det uanset hvad Klokken er(også selvom jeg ikke lige har en klink)...Men jeg har heller aldrig skyldt penge i lang tid, og betaler altid afdrag som aftalt.
Hvis man skylder penge skal man så måske betale det, i stedet for køber dyr eller andet inden det er på plads.
(det er trods alt  ca 2 år siden Fiona blev snittet, men også opråb til andre om at få styr på tingene)

Jeg mener stadig hvad jeg har skrevet til dig tideligere ang avl og du ikke er egnet...det gik godt denne gang,men ikke din fortjenste,men alle dine hjælper.
Jeg mener du trak det for længe inden du ringede til en dyrlæge...hvilket ikke er første gang, og heller ikke første gang du ikke selv lagde mærke til dine ildere var syge.

Dem der kender mig ved også jeg længe sagde at hun var syg, faktisk siden første gang, og jeg har været meget bekymret for Emma...de ved også,som jeg også har fortalt dig op til flere gange... at sker der noget alvorligt ang en tæves underliv skal det ud...Allison er god,men ang avls tæver er jeg bange for hun måske ikke helt ved nok...tænker på når de har haft noget slemt med underlivet.
Dette er noget jeg i flere år har prøvet på at få det budskab ud,fordi vi herover har set det et par gange...ikke kun hos mig, og ikke kun med tæver der har været i avl.
Men slem underlivs problemer og det er færdig og skal ud.