Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Falsk drægtig/termin

Startet af Naja0331, 29. Maj 2010, kl. 14:59

Naja0331

Min hun har haft falsk drægtig. hun har så haft termin her for 3 dage siden. Men først her for 1 1/2 dags tid siden har hun ændret adfærd. Hun tager Freja ( min hun) i nakken, og Hiver hende ind i deres redekasse. ( de bor udenfor)
hun er også efter Charlie min han, men han er for hurtig og stor. så det går hårdt over freja, hun piber og halv skriger. Ville det være bedst at tage freja for sig selv (da charlie godt kan klare det og sige fra), eller hvad ville være bedst for alle parter? :)

Charlotte

Det er bedst at fjerne hende fra de andre så det ikke går ud over dem. Husk at hun hurtigt vil gå i løb igen hvis du ikke får hende steriliseret.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

holmer

Jeg ville også fjerne hende fra de andre.
Og ang løb, så er der meget forskel på hvor hurtig de vil gå i løb igen. Nogen kan der gå 14dage, andre længere tid.

Naja0331

Er nok det bedste. Men er det ikke lidt synd for hende? At have "hvalpekuller" og så være helt alene? hvordan skal man så være i mod hende? hun må jo være en smule stresset osv.

En anden ting. Hendes mave er stadig så stor som den var for en uge siden. hvornår falder den til normal størelse?

Shamua

Jeg ved ikke om hun vil lege med bamser eller bolde. Men du kan i hvertfald prøve at give hende det. Så kan det være at hun beslutter at de er hendes hvalpe :)

Vh. Marianne

Naja0331

Tjo kunne jeg prøve, men ingen af mine ildere erså meget for bolde og bamser. kun rør og løben  :fnis:
Men det da værd at prøve!  :)

Shamua

Ved ikke om det hjælper, men du kan prøve :).. Jeg har bare hørt at de godt kan tage bamser til sig som hvalpe :)

Vh. Marianne

HB-Ferrets

Angånde hendes størrelse, var en af vores tæver rimelig længe om at smide fedtet efter hun havde været gravid, hun var nok en måneds tid om det, hendes hvalpe døde desværre også inden for de første par dage, så hun havde ikke rigtig brug for de ekstra fedt depoter hun havde fået sig, men det jeg vil frem til er bare at der nok godt kan gå et par uger. Men vores tøs har så også altid været meget god til at holde på de runde former  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne