Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Nylonbunde til 6-kantet løbegård

Startet af Sølvsten, 1. Juni 2010, kl. 10:20

Sølvsten

Jeg har fejlkøbt 2 stk sorte bunde til løbegårde. De sælges for 100,00 kr stk.
Hvis de skal sendes er det køber der betaler porto

cmkh

Har du nogen billeder eller link på dem?

Sølvsten

cmkh

hvor er den  Lækker....
Nu er jeg ikke så god til Eng. kan ikke lige se hvor høj er siderne og hvor stor er den

Sølvsten

Citat fra: cmkh Dato  1. Juni 2010, kl. 12:41
hvor er den  Lækker....
Nu er jeg ikke så god til Eng. kan ikke lige se hvor høj er siderne og hvor stor er den

Det er kun bundende jeg har til salg. De er 6 x 60 cm og ca 5 cm i højde. Jeg er meget ærgelig over at jeg ikke kan bruge dem men har en 8-kantet løbegård. det havde jeg bare glemt det er ikke så tit jeg bruger den.

cmkh

Eliza

Vil lige sige at løbegården i linket er ret let for de fleste ildere at kravle ud af..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Citat fra: Eliza Dato  1. Juni 2010, kl. 12:58
Vil lige sige at løbegården i linket er ret let for de fleste ildere at kravle ud af..

Ja den kravlegård der er på billedet er ikke til ildere men kaniner o.lign

Anne

hvad farve har de og kan du måle hvad den er i diameter? Jeg mangler jo et låg til min løbegård så jeg tænker at her kunne muligvis være en løsning for noget der ikke krævede alt for meget arbejde af mig selv.

Sølvsten

De er sorte og 6x60cm. Jeg havde købt to for at bruge den ene som låg.

Anne

ja men hvad er diameteren? altså hvis du måler midt igennem der hvor den er længst. Min løbegård er jo ikke sådan en og den har ikek samme mål i hvert fald ikke på den måde

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato  1. Juni 2010, kl. 13:56
ja men hvad er diameteren? altså hvis du måler midt igennem der hvor den er længst. Min løbegård er jo ikke sådan en og den har ikek samme mål i hvert fald ikke på den måde

aha 135 cm