Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Flotte tæpper til ildere

Startet af PetPile, 3. Juni 2010, kl. 21:29

PetPile

PetPile Blanket
Efter manges opfordring, er det muligt at anskaffe sig et tæppe der matcher til køjer, huler og senge fra PetPile.

Det runde legetæppe bruges især ildere, når de skal ud og aktiveres på f.eks gulvet, i løbegården, i favnen eller på sofaen.

Tæppet måler 1 meter og kan derfor benyttes som underlag til de fleste 6-8 kantede løbegårde og efter det har været brugt er det lige til at smide i vaskemaskinen. Tæppet er derudover i ekstra tyk kvalitet sammenlignet med de almindelige firkantede fleecetæpper man kan købe i andre butikker.

Tæppet kan også foldes sammen på utallige måder så dyret enten kan hygge inde det eller sidde ovenpå det. Det beskytter dig som ejer mod eventulle efterladenskaber samtidigt med at det beroliger og holder dyret varmt og det fedeste ved det hele er at du kan få det i alle vores fleecemønstre, så det passer til resten af dit udstyr fra PetPile.

Tjek alle vores farver og mønstre ud!

Link:
http://www.petpile.dk/petpileblanket.html

PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

PetPile

Tæpperne koster i øvrigt 50,- stk i udvalgte print og farver og 70,-/stk med print.

www.facebook.com/petpile

Sølvsten

Citat fra: PetPile Dato  4. Juni 2010, kl. 11:51
Tæpperne koster i øvrigt 50,- stk i udvalgte print og farver og 70,-/stk med print.

De ser rigtig dejlige ud. Desværre er de for små til min løbegård. Kan de laves i  andre mål? Jeg har brug for en der er 1,5 m

PetPile

Sølvsten:

Tak :@

Det er intet problem. Jeg syr med glæde efter folks ønsker.

I dette tilfælde vil det koste 25,- ekstra.

Er de fleste løbegårde hos ildere 1½ meter? For i såfald, vil jeg da overveje at indføre det som en del af sortimentet.

Læs evt. om specielbestillinger her:
http://www.petpile.dk/specielbestillinger.html

www.facebook.com/petpile

FerretParadise

Nu har jeg ikke min løbegård hjemme, så jeg kan ikke måle bunden i den.
Men det er en 11 panels Marshall Playpen.
Så hvis der er nogen der har sådan en, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at vide målet på bunden.
Jeg kunne nemlig godt tænkte mig et rundt tæppe til den, men tæppet skal være 10 cm større end bunden, så selve løbegården kan stilles ovenpå tæppet, så dyrene ikke kan komme under det.

Er det muligt at få lavet sådan et i helt sort, og et i zebra?
Ann Hillerslev.

PetPile

FerretParadise:
Ja jeg kan godt se fordelen i at det skal være 10 cm større end bunden. Det ser også bedst ud, for så holder løbegården jo tæppet på plads.

Det er intet problem at lave 1 i zebra og 1 i sort.
Dog går det under specielbestilling, hvis det ikke har de mål som det oprindelige tæppe har. Men det er intet problem for mig at lave i specielmål osv. Elsker udfordringer :D

www.facebook.com/petpile

FerretParadise

Super dejligt.
Kan du så ikke give mig et tilbud på det, for det er jo lidt svært at bestille via jeres hjemmeside, når det er noget der skal laves specielt.
Og hvor hurtigt kan jeg nå at få det?
Jeg kunne nemlig meget godt tænke mig, at få det med på udstillingen jeg skal til i næste weekend, og jeg tager afsted på torsdag. ;)
Ann Hillerslev.

PetPile

FerretParadise:
Jeg kan først give dig et tilbud når jeg har de præcise mål :ja:
Hvornår jeg kan sende det til dig, afhænger også af hvilke mål det skal være, da jeg jo skal ud at finde noget rundt på 2 meter, hvis det f.eks skal være det.

Hvis det bare er f.eks 10 cm ekstra i diameter, koster det 10,- ekstra pr. tæppe og det kan jeg afsende allerede mandag.

www.facebook.com/petpile

Sølvsten

Citat fra: PetPile Dato  4. Juni 2010, kl. 12:02
Sølvsten:

Tak :@

Det er intet problem. Jeg syr med glæde efter folks ønsker.

I dette tilfælde vil det koste 25,- ekstra.

Er de fleste løbegårde hos ildere 1½ meter? For i såfald, vil jeg da overveje at indføre det som en del af sortimentet.

Læs evt. om specielbestillinger her:
http://www.petpile.dk/specielbestillinger.html

Kære PP

Jeg har sendt dig en mail.

PetPile

Sølvsten:
Den er modtaget og jeg svarer snarest :)

www.facebook.com/petpile

FerretParadise

PetPile jeg har også sendt en pm til dig. ;)
Ann Hillerslev.

PetPile

FerretParadise:
Den er også modtaget og jeg besvarer den snarest ;)

www.facebook.com/petpile