Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Godt man ikke har ti

Startet af Myrina, 9. Juni 2010, kl. 01:47

Myrina

Eller noget i den retning  :o

Jeg er jo plejemor for HB´s Lille Carly og jeg er glad for jeg ikke er ildermor med ti af hendes slags :fnis:

Carly minder mig i den grad om Freja som spæd, jeg er ikke i tvivl om jeg står til rådighed 24/7 og den eneste i verden der duer er mig, Ip havde forsøgt at give hende mad i går, men det var de vist blevet meget uvenner over :lol:

Og det der med at sove igennem, sker fra kl 03 til kl 08 men så er hun også sulten og skriger som besat. Men hun sover da de timer uden et kny, så det er jeg glad for. Alligevel er jobbet så givende og vi har lange samtaler... Øh enetaler fra mig  :-$ Er sikker på hun ved hvad jeg siger  :lol:

Lige i dette døgn er hittet at falde i søvn midt i maden med åben mund, hvorfor være vågen og spise når man kan sove og få det lagt lige ind på tungen?  :lol:

Men gider I krydse fingre for Lillen, det går meget langsomt med at tage på, så jeg er lidt bekymret  :(

FerretParadise

Jeg skal nok krydse fingre for den lille pige.
Jeg ved at du er skide godt til det job der, så hun er i de bedste hænder.
Hvor meget vejer hun nu?
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Haha...de har klart sina krav... även fast de är små :D

Får jag fråga vad hon får att äta? Och sen undrar jag ligesom Ann hur mycket hon väger. Har hon fått några tänder ännu? Kan hon bajsa/kissa själv?

Håller alla tummarna för den lilla tösen!

KariN

Årh søde Myrina, det lyder da som en dejlig med ret krævende tjans du har fået dig der, men ja som Ann siger så er hun da i de bedste hænder :)

Vi krydser alt hvad vi kan for den lille :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Nu er hun 3 uger, så du kunne suppelere op med kød og opblødt killingefoder, det er noget af det de tager aller mest på af. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Myrina

Hun vejer 50 gr.

Det der med at spise selv er noget ret opreklameret skidt, iflg Lillen  :lol: Så jeg forsøger at give hende det ind i munden under store protester. Vi har brugt det meste af dagen på at slås om det. Men en eller anden kunne godt have fortalt at hun kan spise af ske som en baby, ind med maden  :dans:

Hun får et mix af killingemælk, a/d, opblødt babymad og en slat af Reconvalescent cat. Hun spiser med god appetit og er frisk som en havørn  <3

Starshineferrets

prova att ge henne köttfärs av något slag (kyckling, nöt, svin), blandat med mjölkersättning, lite smält eller mixat kyckling fett, lite äggula eller fisk/laxolja. Brukar förutom att vara en bra blandning att ge små valpar normalt sett, även vara ett bra recept för att få dem att öka i vikt på ett bra sätt.
fast det kan nog behövas mixas ordentligt om hon inte vill äta själv :D man kan även tillsätta lever och hjärta i små mängder då och då :D