Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mazuli siger hej fra Gentofte

Startet af Line, 16. Juni 2010, kl. 18:08

KariN

Tillykke med hende :D Hun er en flot pige :D

Er sikker på at Zamira nok skal acceptere hende, hun skal nok bare lige vænne sig til sådan en ung dame med masser af energi i bagdelen ;) Og Yéyé er vel lykkelig for at have fået en legekammerat med lige så meget energi som hende selv?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

alvin

Tillykke med hende.
Rigtigt smuk pige <3

www.fraekkefritter.dk

Starshineferrets

Line

Julia: Tror det er Hanne der skal takkes for eksamensgaven selvom hun nu har været ganske dyr  :lol:

Trine: Hvis du skal bo med mig, så er det da dig der skal have 2 deciliter foder dagligt og ikke omvendt  :lol:

Karina: Ja, det håber jeg da... De har mødt hinanden, men når Zamira kommer i nærheden af hende hopper hun på Mazuli og rusker helt vildt... Håber det går over når Mazuli bliver lidt ældre  :) Yéyé er super lykkelig for at have en at lege med. Hun er dog ikke helt tilfreds med at Mazuli vokser for hvert minut, for hun bliver jo sværre at slæbe rundt på  :lol: Men Yéyés lykke er helt sikkert gjort lige nu!  :D

Tusinde tak alle sammen... Synes jo også selv hun er fantastisk at have rendende rundt på gulvet :)

Bawa

Hun er simpelthen bare så smuk Line! Virkelig! <3
Nu har jeg jo mødt hende et par gange, og hun er virkelig dejlig :')

Stort tillykke med hende! :love:

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Cille

Jeg synes bare det fedt at yéyé er så glad...folk skulle virkelig se hvilken glæde der lyser ud af hende over den nye lille søster.
Måske fordi hun faktisk gider at lege :fnis:

Line

Ja Hanne! Det er helt vildt at se den forandring der er sket med hende. Hun elsker det!