Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mazuli siger hej fra Gentofte

Startet af Line, 16. Juni 2010, kl. 18:08

Line

Så kom dagen på dagen på dagen hvor Mazuli blev født, og nu er hun rykket til Gentofte.
Det var egentlig ikke her hun skulle bo, men da jeg besøgte Hanne første gang for at se en på anden hvalp, så valgte hun mig.
Selvom jeg prøvede at sige til hende at hun var syg i bolden sådan at ville med mig hjem, var hun simpelthen ikke til at slippe af med igen  :lol:

Så uden videre introduktion:

Mazuli den lille hoppebold - der fra familiens side bliver kaldt bamsebjørnen

Båt båt - snork - fra Mazuli  :)

Amazing Ferret

Tillykke med hende  :)

Det var da godt jeg sagde nej til at tage hende  :fnis: ellers havde hun aldrig valgt dig

Line

Selvfølgelig havde hun valgt mig, du var jo ikke til stede da det skete  :lol:

Amazing Ferret

Ja men hvis jeg ikke havde sagt nej til hende, så havde du aldrig fået hende jo :lol:

Shamua

Ej hvor er hun gude skøn, det er vist en god mor hun har fundet sig  :-$

Vh. Marianne

Sølvsten

Tillykke med hende Line. Hvor ser hun sød ud. jeg er helt vild misundelig men på den gode måde

Julie

Hun er godt nok fin. Stort tillykke med hende :D

FerretParadise

Stort tillykke med hende, hun ser virkelig sød ud. <3
Ann Hillerslev.

Line

Hun er også bare super skøn at have her hjemme... Selvom Zamira ikke er helt glad for hende endnu, så passer hun fint ind. Hende og Yéyé leger smadder godt sammen.

Anne

Tillykke med hende! Hun er utroligt smuk, en rigtig lækker standard lige som de skal være!

Line

Skal takke fra Mazuli for de pæne ord...  :dans:

Barky

Er helt enig med Anne her... Sikke en dejlig eksamensgave til dig selv... Og ganske velfortjent! :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng

hvor er hun dog helt igennem smuk !

AlisVolatPropiis

Hvor er hun bare skøn :D Tillykke med hende... :D og jeg tror ikke hun er skør.... jeg ville da også gerne bo med dig...så længe du kun skal have to skålfulde foder dagligt :P

Hun er virkelig smuk :D

cibatuchsi

åhh Line hvor er hun bare lækker