Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Navne til Ilderne.

Startet af cibatuchsi, 17. Juni 2010, kl. 08:30

Lyspunkt

Dem vi har endnu:

Lady
Hera
Aslan

Ham vi ikke har mere:

Coke (Gammelmanden, som vi kaldte ham)
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

SilverDragon

Ildere som jeg har:
Alonso

Ildere som ikke er her mere:
Sato

Ildere som har fået nye hjem:
Absinthe

Shamua

Citat fra: Shamua Dato 17. Juni 2010, kl. 14:18
God tråd for os der ikke har været i ilderverdenen så længe.

Jeg har:
Mikka Milkyway
Venus Vinus
Toruk Macto Na'vi
Pepsi Pluto Pegasus

Skal man skrive dem man forventer næste år?
Sir Lancelot Alba Nunki Braveheart
Ilderbandens Vanilla Blanca
Khaleesi Nashira Arya

De eneste jeg er ked af andre bruger, er Mikka Milkyway, Nunki og Nashira... Resten er mere almindeligt, dvs. fra film eller bare navne som ofte ikke er selvpåfund :P

Vh. Marianne

Starshineferrets

Får väl uppdatera med mina:

Clematis Nox
Ebony el Diablo
Cuz I Can

Kull 2011:
Always Miss Behaved
Forever Miss Understood
Neverending Miss Chief
Eternal Miss Demeanor

Minority ferrets

Citat fra: Minority ferrets Dato 11. August 2011, kl. 21:14
Jeg har
Santo
Marlon - soelberg's Sun
Lucifer
- så har jeg haft Bellatrix som nu bor ved min veninde - Maiya soelberg's Sun
William
- så havde vi Paise som desværre gik bort
Willow - Ginniver
Gustaf
Joan Jett - tidligere kaldet Katla
Sheldon
Arwen Lamia Ictis

Vi må hellere få alle navnene på ;)

Santo Gray Veneficus
Marlon Rex Paulo - Soelberg's SUN
Lucifer Parvus Stultus
William Felix Saltum
Willow Amabilis Pretium
Gustaf Amare Peritura
Joan Fulminis Albus Jett
Sheldon Arctos Severus
Arwen LAmia Ictis
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Minority ferrets Dato 19. August 2011, kl. 12:26
Citat fra: Minority ferrets Dato 11. August 2011, kl. 21:14
Jeg har
Santo
Marlon - soelberg's Sun
Lucifer
- så har jeg haft Bellatrix som nu bor ved min veninde - Maiya soelberg's Sun
William
- så havde vi Paise som desværre gik bort
Willow - Ginniver
Gustaf
Joan Jett - tidligere kaldet Katla
Sheldon
Arwen Lamia Ictis

Vi må hellere få alle navnene på ;)

Santo Gray Veneficus
Marlon Rex Paulo - Soelberg's SUN
Lucifer Parvus Stultus
William Felix Saltum
Willow Amabilis Pretium
Gustaf Amare Peritura
Joan Fulminis Albus Jett
Sheldon Arctos Severus
Arwen LAmia Ictis

Hold da op sikke fine navne dine dyr har fået! Du har da rigtig været kreativ! Hed santo ikke noget med Robby?

Minority ferrets

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 19. August 2011, kl. 14:13
Hold da op sikke fine navne dine dyr har fået! Du har da rigtig været kreativ! Hed santo ikke noget med Robby?

Ja vi har valgt at de skal have navne som passer på deres personlighed også ^^ Det er ord eller sætninger vi har oversat fra dansk til latin :)

Betydning:
Santo Gray Veneficus = Helgen Grå Troldmand (han ligner Gandalf da han er grå i Ringenes Herre og han har ca. samme magt ;) )
Marlon Rex Paulo = Lille Falk Lille Konge (han bestemmer alt herhjemme med hjælp fra Santo ^^)
Lucifer Parvus Stultus = Morgenstjerne Små Dum (siger sig selv hvis man har mødt ham ;) )
William Felix Saltum = Beskytter af kongeriget Hopper Glad (han er Marlons højre hånd og ja så kalder vi ham tigerdyret herhjemme fordi han ikke går som de andre, men hopper ^^ )
Willow Amabilis Pretium = Piletræ elskværdig heks (hun er det kærligste lille væsen i verden, men samtidig kan hun være en lille heks når hun kommer hoppende og vil lege <3 )
Gustaf Amare Peritura = Ansat af goterne kærlig dødsdømt (han har jo haft en ret hård start på livet og vi troede han var dødsdømt fra starten <3 )
Joan Fulminis Albus Jett = Joan Hvidt Lyn Jett (hun er hurtigt som et lyn og så er hun opkaldt efter min yndlings sangerinde ^^ )
Sheldon Arctos Severus = Stejle Dal Bjørn Ambitiøs (han ligner en rigtig lille bjørn med sit store hovede og poter og så er han opkaldt efter Sheldon Cooper (The Big Bang Theory) og Severus Snape (Harry Potter) ^^ )
Arwen Lamia Ictis = Ædel Jomfru Heks/Vampyr Ilder (Hun er en rigtig lille dame i nød når de andre leger, men når der er noget hun ikke gider kan man godt tro hun har lyst til at suge ens blod!!! og så er hun jo en ilder ;) haha... Hun er opkaldt efter Arwen fra Ringenes Herre)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3

Citat fra: Minority ferrets Dato 19. August 2011, kl. 14:39
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 19. August 2011, kl. 14:13

Ja vi har valgt at de skal have navne som passer på deres personlighed også ^^ Det er ord eller sætninger vi har oversat fra dansk til latin :)

Betydning:
Santo Gray Veneficus = Helgen Grå Troldmand (han ligner Gandalf da han er grå i Ringenes Herre og han har ca. samme magt ;) )
Marlon Rex Paulo = Lille Falk Lille Konge (han bestemmer alt herhjemme med hjælp fra Santo ^^)
Lucifer Parvus Stultus = Morgenstjerne Små Dum (siger sig selv hvis man har mødt ham ;) )
William Felix Saltum = Beskytter af kongeriget Hopper Glad (han er Marlons højre hånd og ja så kalder vi ham tigerdyret herhjemme fordi han ikke går som de andre, men hopper ^^ )
Willow Amabilis Pretium = Piletræ elskværdig heks (hun er det kærligste lille væsen i verden, men samtidig kan hun være en lille heks når hun kommer hoppende og vil lege <3 )
Gustaf Amare Peritura = Ansat af goterne kærlig dødsdømt (han har jo haft en ret hård start på livet og vi troede han var dødsdømt fra starten <3 )
Joan Fulminis Albus Jett = Joan Hvidt Lyn Jett (hun er hurtigt som et lyn og så er hun opkaldt efter min yndlings sangerinde ^^ )
Sheldon Arctos Severus = Stejle Dal Bjørn Ambitiøs (han ligner en rigtig lille bjørn med sit store hovede og poter og så er han opkaldt efter Sheldon Cooper (The Big Bang Theory) og Severus Snape (Harry Potter) ^^ )
Arwen Lamia Ictis = Ædel Jomfru Heks/Vampyr Ilder (Hun er en rigtig lille dame i nød når de andre leger, men når der er noget hun ikke gider kan man godt tro hun har lyst til at suge ens blod!!! og så er hun jo en ilder ;) haha... Hun er opkaldt efter Arwen fra Ringenes Herre)

Nåå hvor smukt! Og sikke en god ide!!! Ligesom islæningnende der giver navne efter personlighed eller udseegne!

Minority ferrets

Christina og Jimmy

Haha var Loui her stadig skulle han ha heddet det samme som Lucifer :lol:

Minority ferrets

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 19. August 2011, kl. 15:02

hehe ja ^^ Det er sjovt at sådan en lille sviner kan komme til at se så flot ud hvis man oversætter det til latin :P
Vi havde også overvejet om ikke Sheldon skulle hedde Prut - Bombulum fordi han blev kaldt det da han var helt lille lille ^^
Christina og Jimmy

Citat fra: Minority ferrets Dato 19. August 2011, kl. 15:20
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 19. August 2011, kl. 15:02

hehe ja ^^ Det er sjovt at sådan en lille sviner kan komme til at se så flot ud hvis man oversætter det til latin :P
Vi havde også overvejet om ikke Sheldon skulle hedde Prut - Bombulum fordi han blev kaldt det da han var helt lille lille ^^

HAHA ja det havde det været helt genialt! Hihi! Ja latin kan få alting til at lyde lidt federe!!

Froelunde

Idere vi har

Flænser
Tulle

Dyr vi ikke har mere

Silla
Bølle
Daisy

Mokka elvis storm
Lucca Ninka

^^
haha sad lige og fiflede med hvad Kenzo skulle hedde på Latinsk

De monstro Kenzo rudis  - "Kenzo det klodsede skrummel" :lol:

katja

Ildere jeg har nu

Frida
Freja
Hermand
Gumle
Hilda

Ildere jeg har haft

Trolletøsen (fik underlivsbetændelse skulle stilieres døde af narkosen)
Stump( aflivet pga kræft i bugen)
Magnua ( døde af alderdom)
Thilde( thilde fik nyejer da hun ikke kunne enes med de ander efter hendes første løbetid)
Mille (død af alderdom)
Speedy (død af alderdom)
ejer af 7 dejlige trolde,