Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

hvad gør i af det faldene hår?

Startet af Naja0331, 30. Juni 2010, kl. 08:48

Naja0331

Når en tæver er drægtig og smider pelsen. Skal man så putte håret ned i redekassen eller hvad gør i? hær nemlig plukket noget af hendes hår, og så tænkte jeg, om det kan/skal ligges i reddekassen?  :)

Charlotte

Det skal smides ud. Det er jo ikke en kanin du har som laver rede af hårene.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

PiaLyng

Ved det måske ikke høre til i denne tråd - men alligevel relevant.

Hvis de ikke bruger det til redematriale? hvorfor smider de så pelsen :)?

Barky

De bruger også pelsen til reden i naturen.. Så jo, du kan sagtens ligge lidt i redekassen.. men du kan også lade være... Det er slet ikke nødvendigt med pelsen dernede.. ;) Så du kan bare gøre hvad du har lyst til i det her tilfælde.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Naja0331

pia, det var lige præcis det jeg også tænkte på-  ;)
Tak for svar, tror jeg ligger lidt af det derned, og smider resten ud  :)

tzari

Jeg blander lidt af deres hår i rede materialet så det lugter mest muligt af dem  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner