Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Flokkens nye "lille" dreng (mange billeder)

Startet af HB-Ferrets, 4. Juli 2010, kl. 20:38

HB-Ferrets

Så har jeg langt om længe fået mig en maine coon dreng  :dans: Han er en af de yngste i flokken og er 9 måneder :) men han er bestemt ikke den mindste med sine 6,5 kg  :fnis:










Og så lige en Bubi (Divamis) der viser madmor at bare fordi der ern kommet en ny, er hun stadig den dejligste  :fnis:



Jeg håber jeg kan lægge lidt bedre billeder ind når jeg har haft søde myrina på besøg  :D

Hilsen Maja
&
Alle totterne

Barky

Nøøj hvor er han fiin. :) Hvem kommer han fra? :D Nogen man kender?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

HB-Ferrets

Tusind tak. Han kommer fra Coon Danica, de er et opdræt der ligger i nakskov, så det var noget af en tur for at hente ham hjem hi hi. Men de har bare sååå mange super smukke katte :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Han er godt nok fin :D Jeg har en svaghed for MCO'er ;)

Tillykke med ham :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

HB-Ferrets

Julia; Ja det er Red Mambo  :D

KariN; Tak. Det har jeg også   <3 Det var godt nok også svært ikke at tage et par stykker mere med nu når vi var nede og hente Mambo  :fnis:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Barky

I kunne da have taget nogen stykker med til mig! og måske en af de små hunde også.. :P
Hun er super sød hende opdrætteren.. (og ligeså vild med lime-farvede ting som mig..)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

HB-Ferrets

Det er hun, hele hendes toilet er lime næsten  :lol: Hendes lille pige hund er godt nok nusser  :love: Men regner med jeg skal derned igen til næste år Senest  :lol: Så må du sige til hvis du vil med  :fnis:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

alvin

#8
Han er godt nok fin. Tillykke med ham. :D

www.fraekkefritter.dk

Barky

Citat fra: HB-Ferrets Dato  5. Juli 2010, kl. 23:53
Det er hun, hele hendes toilet er lime næsten  :lol: Hendes lille pige hund er godt nok nusser  :love: Men regner med jeg skal derned igen til næste år Senest  :lol: Så må du sige til hvis du vil med  :fnis:

Send mig lige en mail/Pm næste gang du skal dernedaf så... ;)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

HB-Ferrets

Uhhh, så har jeg endelig fået nogle ordentlige billeder af min lille baby  :dans:




Hilsen Maja
&
Alle totterne

KariN

Han er godt nok fin :D

Elsker MCO'ers ansigter de er så smukke og robuste at se på :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

SaraJ

Uhh han er bare lækker! Min næste kat skal også være en Maine Coon. :love: Har dog naboens til låns. :lol: