Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Så kom de endelig.

Startet af Dark Crystal, 6. Juli 2010, kl. 22:04

Dark Crystal

Så kom vores kære silver dyr endelig hjem til os. Ved 12 tiden i dag kom der en bil med dem.
De har det rigtig godt. De er virkelig smukke.

Vi fik en voksen silver pige med sammen med de to hvalpe. Hun er 1 år gammel. En meget smuk pige er hun. Vi kalder hende Fnug og kælenavnet er Fnuggy.

Her er hun.

Så er der vores silver pige Ice., som vi også kalder Shiva. En rigtig charme trold på 8 uger.
Utrolig smuk og sød. Meget tillidsfuld, og ikke så meget krudt i hende i dag. Men det kommer nok, det er jo første dag.

Og sidst men ikke mindst, min lille angora dreng. Janus, som vi kalder Micko.
Han er en rigtig basse, han er stor og har masser af krudt i rumpen. Det skal ske noget hele tiden. Emily og ham blev bare bedste venner på få sek.

Det var lidt billeder af dem. Men jeg kommer helt sikkert til at tage mange flere GG

Sølvsten

cibatuchsi

Anne

de er meget fine. Det var da ikke planen med den voksne var det?

Dark Crystal

Nej ikke i starten. Men Opdrætteren havde sat hende til salg af private grunde, Og Robert ville gerne have hende, så vi valgte at købe hende til kæledyr, nu vi ikke få Hope.

PiaLyng

Tillykke med de yndige nye basser :)!

FerretParadise

Tillykke med dem.
Det er da super dejligt, at de sådan blive leveret hos jer. Dejlig let. :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Tillykke med dine nye ilder...  :)

KariN

Tillykke med dem :D og ja det er da dejligt at få dem leveret :D så slipper man selv for den lange tur ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Tillykke med dem allesammen  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal

Tusind tak

Ja det er en fantastisk opdrætter som jeg fandt her. Hun er bare så sød. Hun har sørget for alt omkring levring af dem. Og de er bare så søde og rare alle sammen.
Dog bidder Micko en smule i tær, men det skal vi nok få pillet ud af ham.