Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min nya sötnos...

Startet af Starshineferrets, 7. Juli 2010, kl. 09:53

Starshineferrets

Tänkte jag skulle visa upp bilde rpå min nye sötnos... än dröjer det länge innan han kommer hem.. men ja ;)

Mamma med valpisar


Sötnosen som nog måste byta namn ... Clematis känns liksom lite sådär :P



FerretParadise

Han er da bare helt herlig, jeg er vild med billede nr 2. :)
Jeg glæder mig meget til at følge ham, han ser virkelig godt ud.
Åh endnu en konkurrent på udstillingerne... :P
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Hvor er han sød! Du kan da bare kalde ham klematos

FerretParadise

Citat fra: Sølvsten Dato  7. Juli 2010, kl. 10:11
Hvor er han sød! Du kan da bare kalde ham klematos
Klematossen... Tossen... :lol: :P
Åhh jeg elsker at drille, han ska da hedde Tossen..
Ann Hillerslev.

Dark Crystal

Nej hvor er han smuk. Wow  :) Han er virkelig dejlig. Tillykke med ham Sara.

lussingen

Sikke da en smuk dreng du får dig der Sara!!!! Tillykke med ham :)
(Hvor er det bare selvpineri at ønske alle andre tillykke med deres hvalpe, når der er SÅ LANG TID endnu :fnis: Jeg mener det dog af hele mit hjerte, er bare så misundelig :-$)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato  7. Juli 2010, kl. 10:47
Sikke da en smuk dreng du får dig der Sara!!!! Tillykke med ham :)
(Hvor er det bare selvpineri at ønske alle andre tillykke med deres hvalpe, når der er SÅ LANG TID endnu :fnis: Jeg mener det dog af hele mit hjerte, er bare så misundelig :-$)
Jeg føler virkelig med dig.
Men snart får jeg mine 2 hvalpe hjem, og du skal bestemt være mere end velkommen til, at komme og nusse og lege med dem. Og så ville det jo også være sjovt for dig, at følge dem i deres udvikling, nu de til næste år bliver forældre til dine kommende hvalpe. :)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi


Starshineferrets

Haha tackar :D
Haha nej han ska inte heta Tossen :P Får komma på nått bättre alltså... fast jag ogillar faktiskt att döpa om mina djur om de redan har ett namn :s

KariN

Han er virkelig en fin dreng :D Jeg syns da at Tossen er et sødt navn ;) ;)

Kan godt forstå at du glæder dig helt vildt Sara :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato  7. Juli 2010, kl. 10:52
Citat fra: lussingen Dato  7. Juli 2010, kl. 10:47
Sikke da en smuk dreng du får dig der Sara!!!! Tillykke med ham :)
(Hvor er det bare selvpineri at ønske alle andre tillykke med deres hvalpe, når der er SÅ LANG TID endnu :fnis: Jeg mener det dog af hele mit hjerte, er bare så misundelig :-$)
Jeg føler virkelig med dig.
Men snart får jeg mine 2 hvalpe hjem, og du skal bestemt være mere end velkommen til, at komme og nusse og lege med dem. Og så ville det jo også være sjovt for dig, at følge dem i deres udvikling, nu de til næste år bliver forældre til dine kommende hvalpe. :)
Jeg glæder mig også vanvittigt meget til at møde dine to hvalpe Ann!! Det bliver så fantastisk at kunne følge dem og få en idé om, hvordan vores egne kommende hvalpe vil blive. Det er snart 3 år siden jeg har været i nærheden af en hvalp, så jeg er helt kulret, griner
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Hvor er han skøn, men jeg gider altså ikke flere lækre hanildere på udstillingerne, hvordan skal jeg så nå og vinde lige så mange rosetter og præmier som jer??  :@ :lol: Bliver jo nærmest tvunget til at få Crush kastreret  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Citat fra: Eliza Dato  7. Juli 2010, kl. 12:11
Hvor er han skøn, men jeg gider altså ikke flere lækre hanildere på udstillingerne, hvordan skal jeg så nå og vinde lige så mange rosetter og præmier som jer??  :@ :lol: Bliver jo nærmest tvunget til at få Crush kastreret  :lol:

Jeg syns ikke du skal kastrere ham ;) for så bliver han en konkurrent i min ene drengs klasse om et års tid :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

KariN: Har også selv Snappi i den klasse men han vinder alligevel aldrig noget  :lol: Men vil nu også helst give et implantat..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Hvor er har bare dejlig, Sara.
Et stort tillykke med ham.....  :love: