Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Leo og Benny på aftentur i Hareskoven

Startet af Sølvsten, 7. Juli 2010, kl. 11:39

Sølvsten

Her kommer lidt billeder af Leo og Benny på tur

FerretParadise

Ej sikke da nogle hyggelig billeder, jeg kan virkelig se, at de har nydt den tur rigtig meget. :)
Ann Hillerslev.

Dark Crystal

Dejlige billeder. Elsker bare billeder med dyr med jord i hele hovedet. De er da herlige :dans:

KariN

Skønne billeder :D Der er ikke noget bedre end en hvid ilder med jord over det hele ;) drengene ser virkelig ud til at have hygget sig :D

Og så dufter deres pels så dejligt frisk af skov efter sådan en gå tur :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

ser ud til at ha været en skøn tur. og sikke de da nyder det

lussingen

Hvor ser det bare hyggeligt ud :) Dine drenge ser ud til at have nydt turen i fulde drag!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Ja de elsker at være i skoven.  Sidst var der så mange mennesker der skulle spørge til dem og det gjorde Leo nervøs, det plejer han ellers ikke at være. Der var en famillie med 2 børn og jeg advarede dem 4 gange om ikke at komme i nærheden af hovedet på ham i tilfælde af han skulle bide. Det gør han altså normalt ikke men jeg advarer altid alligevel. Børnene forstod beskeden men sørme om ikke faderen til sidst  bad børnene klappe den på hovedet. Jeg var måløs og sagde igen at det skulle de ikke. Men han blev ved, så det endte med at vi flyttede Leo så langt væk at de ikke kunne nå ham. Meget mærkelig oplevelse.

KariN

Sådanne mennesker er simpelthen for dumme! de burde da lytte til dyret ejer og ikke bare gøre hvad der passer dem, dete r simpelthen ikke i orden

Jeg var ude for det samme med Naanok, der var en der insisterede på at Ae ham og jeg sagde tre gange at han til tider bider, det gør ikke noget sagde hun, lige indtil at han sad i hånden på hende..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Citat fra: KariN Dato  7. Juli 2010, kl. 13:40
Sådanne mennesker er simpelthen for dumme! de burde da lytte til dyret ejer og ikke bare gøre hvad der passer dem, dete r simpelthen ikke i orden

Jeg var ude for det samme med Naanok, der var en der insisterede på at Ae ham og jeg sagde tre gange at han til tider bider, det gør ikke noget sagde hun, lige indtil at han sad i hånden på hende..

Ja så har man altså lyst til at grine ad det. Torsk!

KariN

Ja meget :D men ja hvis ikke folk vil høre - ja så må de føle ;)

alvin

Det ser ud ti de har hygget sig :)
Dejlig billeder af smukke dyr.

www.fraekkefritter.dk

Sølvsten

Citat fra: alvin Dato  8. Juli 2010, kl. 11:43
Det ser ud ti de har hygget sig :)
Dejlig billeder af smukke dyr.

Tusind tak!

Shamua

Det ser rigtig hyggeligt ud :)... Det er bare så dejligt at gå tur med dyrene og så se at de virkelig nyder det  :love:

Vh. Marianne

Enoch

skønne billeder  :) det er også en dejlig skov, så de har nok været glad for den tur   :D (bor selv i hareskoven )

Sølvsten

Tak Enoch! Er det hareskovby? Jeg synes jeg kan huske adressen