Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Nyt produkt fra PetPile - Vandtæt hyggemåtte

Startet af PetPile, 13. Juli 2010, kl. 15:37

PetPile

Denne smarte måtte beskytter dit tøj når du har din ilder ude.
Kan også benyttes som hyldebeskytter eller hyggemåtte i buret.

Vandtæt!

Mange forskellige former og farver, tjek dem alle sammen ud her:
http://www.petpile.dk/petpilemat.html
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Anne

nu er det ikke fordi jeg synes en ilder ødelægger ens tøj. Det er jo ikke fordi de tisser på en eller noget. Men helt sikkert en rigtig sød lille måtte :)

PetPile

Det er mere så det beskytter f.eks en sort bluse hvor hvide hår osv.
Jeg troede dog at unge ildere godt kunne finde på at tisse på en *Meget pinligt berørt*

Men tak for din feedback! :)

www.facebook.com/petpile

Anne

nej det gør ildere ikke. Det er uhyre sjældent jeg har hørt om en ilder der gjorde det. Så skal det i hvert fald være helt helt små hvalpe, men der renser moren dem jo normalt bagi.

Men jeg er da sikker på at man sagtens kan finde andre anvendelsesmuligheder for den fine måtte :)

Barky

(eller hvis man holder en ilder for længe oppe, og ikke kan tolke dens signal om at den er tissetrængende...)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Ja selvfølgelig, men jeg har faktisk aldrig nogenside prøvet det. At blive tisset på af en ilder

PetPile

Hjerterne passer ihvertfald perfekt til jenny hylderne som medfølger til Furet XL og Furet Tower burene.

www.facebook.com/petpile

mette11

CitatJa selvfølgelig, men jeg har faktisk aldrig nogenside prøvet det. At blive tisset på af en ilder
Det har jeg...men det var så også af en ilder som lige var blevet opereret...hun lå og sov hos mig, vågnede lidt op og så forvirret ud, jeg ville ikke sætte hende ned, da hun kun lige var vågnet fra narkosen og blev så tisset på...fair nok...jeg var selv ude om det. Men under normale omstændigheder har jeg ikke kendskab til ildere der tisser på folk...

Men sød det er den da...

FerretParadise

Det har Trine... :dans: Men det var ikke hende der blev våd.. :lol:
Ann Hillerslev.

Charlotte

Jeg tror hellere du skal sælge den til marsvin. De kan godt finde på at tisse på een.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

PetPile

Citat fra: Charlotte Dato 16. Juli 2010, kl. 18:37
Jeg tror hellere du skal sælge den til marsvin. De kan godt finde på at tisse på een.  ;)

Det var også en marsvineejer der foreslog mig det :)

www.facebook.com/petpile