Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

hej alle :)

Startet af Enoch, 20. Juli 2010, kl. 12:16

Enoch

hej alle

jeg har lige lavet min profil her inde, for nogle dage siden, og jeg er også helt ny inden for alt med ilder
jeg har siddet de sidste mange dage kun og kigget på de søde dyr og de er bare fantastiske:)

jeg er selv igang med at finde mig en lille en som jeg rigtig gerne vil have, og kunne hygge mig med:)

PiaLyng

Julie

hej og velkommen til :)

KariN

Velkommen til :)

Der er et par opdrættere der stadig har hvalpe til salg :) de kan findes inde under kategorien: "Markedspladsen" -->  "Hvalpe" :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Ferretmania

Hej og velkommen til :)

AlisVolatPropiis

Hej og velkommen til :D nu har jeg lavet en masse tråde så du kan få en ide om hvor forskellige ildere kan være i den samme farve så håber vi folk uploader så du kan se :)

Ellers er her er udmærket farveskema men der er kun få billedevarianter men du kan læse dig til lidt ilderfarveteori også :) http://vif-udstilling.dk/farvedefinition.html

Endnu engang velkommen :)

Lena og Peter

Hej og velkommen til..

Jeg går lige ind og lægger billeder ind, da vi har lidt af det hele.. :lol: dog ikke sort og silver.

Charlotte

Velkommen hertil og held og lykke med at finde den rigtige ilder.  :)

Har du været ude og se en ilder irl? Det kan godt betale sig at møde en og høre hvordan og hvorledes de er til hverdag før man går ud og køber en.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

PetPile

PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

NannaMB

Robert

Soelberg`s SUN ferret

Anne

Kristine

Hej og velkommen til!
Kan godt forstå at du vil have en ilder, de er rigtig skønne og sjove!
Men synes også du skulle prøve at besøge nogen som har ildere :) For man kan slet ikke se det eller beskrive det med ord eller billeder, så det ville være en rigtig god idé :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine