Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

De 4 uger er ved at være overstået...

Startet af Barky, 25. Juli 2010, kl. 21:33

Barky

... og de bliver hentet imorgen eftermiddag.

Jeg taler selvfølgelig om mine 2 pasningsildere. Som har raseret min lejlighed i snart en måneds tid.
Skidt på mit gulv og jagtet mine katte - for ikke at nævne hinanden. De 2 tøser skulle sættes sammen, mens jeg alligevel passede dem for ejerne.. :lol:

Der er tale om 2 gamle kendinge...
Den ene er lidt nyere "kending" end den anden. Men begge stadig nogen man har hørt om.
Yin aka Yinsen aka Jensen og Silja aka Skrigeballonen.

Yin blev hentet til DK af Amanda - siden ejet af KariN og siden ejet af mig selv og da min ilder ville dræbe Yin fandt jeg et nyt sted hun kunne bo. Hun har heldigvis fundet sig rigtig godt til rette hos den søde ejer Sandra og hendes familie.
Hvor Silja boede i forvejen. Silja er Halldorá's gamle ilder. En "pastilver", 6 år gammel og meget døv! *G*

Her er lige lidt af hvad vi/de har fordrevet tiden med.

Silja er en sød pige - meget meget sød overfor mennesker - hun elsker dem!

Hun kan blive meget ivrig - og nærmest flå tøjet af folk, bare fordi at de simplethen SKAL slikkes på!

Og hun elsker endnu mere at SLIKKE på dem!

Jensen er en super flot mørk angora pige fra tyskland - uden næsefejl.. Men med deres tyske reje hop, der er bare GANG i hende!.. *G*

Men hvad hun ikke ved - er at hun er et levende "mål"
Se bare her:
Den store og farlige jæger gør klar til angreb!

Målet er totalt uforvarende om det forestående angreb! :O

ANGREEEEEB!!!

Ej ok - den store jæger bakkede ud i sidste sekund.  :lol:

og Jensen er atter i sikkerhed...

Indtil at denne skabning beslutter sig for at HUN skal ligge i hængekøjen - eller - Jensen skal bestemt ikke ligge der! Om Silja så vil ligge der eller ej!

Helt den samme "magi" fungerer ikke på Teddy dog. :fnis:

Silja - den sødeste pige.. :D

De 2 ærkerivaler...

Som virkelig "hader" hinanden....? Eller hva? Er det mon bare stædighed?

Men altså... Katte-legetøj kan være udmattende... :zz:

Jensen siger godnat og glæder sig til at gense sin madmor imorgen.. Som sikkert har savnet begge piger helt ekstremt.. Det ville jeg fandme også..

Jensen fandt en rotte der måtte tæskes!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Smukke smukke Yinse-pigen :D

Det ser da ud til at de to tøser rigtig har hygget sig :D Går de sammen uden skænderier nu så?

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Ej hvor er det dejligt at se Yinsen igen, hun har da godt nok fået sommerpels.
Hun er den smukkeste angora jeg kender. :)

Dejlig billedeserie Julia. Og sikke lang tid du skulle passe dem. :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Hvor ser de bare ud til at have haft det godt. Rigtig søde og gode billeder :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Nej - de går ikke helt sammen uden problemer - men de skiftes til at starte - så jeg er ikke bekymret. Det larmer bare lidt. *G*

Ja, det er er lang tid at passe dem. Men det er *næsten* overstået. Hihi
Og kort efter kommer KariN's dyr herhjem.. Jeg er store ilderpasser denne sommer.. *G*

Shamua

Hvor er de dog smukke disse tøser! Dem begge to. Silja ser ud til at være en helt igennem dejlig pige :D

Vh. Marianne

KariN

Okay, så må vi håbe at deres ejer lader dem blive ved med at gå sammen, det ville da være skønt nu de er kommet så langt i deres venskab..

Citat fra: Barky Dato 25. Juli 2010, kl. 22:35
Og kort efter kommer KariN's dyr herhjem.. Jeg er store ilderpasser denne sommer.. *G*

Jaa undskyld ;) Håber ikke at mine tosser laver for meget ballade
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Hvor er det dejligt at du vil passe dyrene i så lange tid... Og det er nogle rigtige dejlige billeder og nogle smukke dyr...  :love:

Barky

Karina - det kommer de sikkert til... Så det er jeg ikke spor bekymret over, og det skal du heller ikke være.. Det ér jo ildere ik?

Venskab og venskab - der er vist fælles enighed om at de ikke vil slå hinanden ihjel. Men hvem der bestemmer - dét er endnu uvidst.. *G*