Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Kender I det ...

Startet af Kristine, 29. Juli 2010, kl. 11:11

Charlotte

Hvor lange er jeres? Mine var vist et par meter men det var som om at de var sjovere hvis jeg satte dem sammen så de var 4 meter.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Malene

Jeg køber ikke rigtig legetøj til mine mere. De gider det alligevel ikke. De synes en plastikpose er meget mere spændende :fnis: Især hvis der lige har været varer i den.
Men det ville være en god idé at spørge din bror om en flexrør. Jeg fik min far til at tage et med hjem til mig (helt gratis whoo). Det er godt nok gråt og ikke gennemsigtigt som de smarte man kan købe, men holder rigtig godt og så er det stort nok til at min store han kan løbe igennem det :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Eliza

Charlotte de kan nok aldrig blive for lange.. jo længere jo bedre , så to meter er ikke så meget  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Charlotte

Nej men det er også en del år siden at jeg købte dem (og et par år siden at jeg smed dem ud). Jeg må ud og købe nogle laaaaange nye rør.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Shamua

Ja.. kender det aaalt for godt. Har selv lige brugt et par tusinder på ilderting fordi jeg er i usa. Så bliver man jo lige nød til at have dit og dat fordi man ikke kan få det hjemme i lille Dk....  :-$

Vh. Marianne

mette11

Jeg bruger også alt for mange penge på ting til mine ildere...kan ikke lade være, selvom jeg ind imellem godt ved at de har rigeligt... :-$

mo-cheri

mine elsker også de rør. -har også et af de dyre fra USA (-eller de er først dyre når man har betalt moms og told  :o)

men da det blev lidt kedeligt kun med knuder. så viklede jeg det om en plastic havestol, det skal bare lige have en snor eller to oppe hvor det går over sædet, els glider det ned. men det var altså et hit  :dans:  og når det bliver for kedeligt så lægger man det ned igen lidt  ;) 

tænker lidt på om man også kan bruge dræn rør. nok bedst udenfor, de er godt nok ikke så bøjelige, men de holder virkelig til noget, og selv om man ikke kan se igennen så er der jo små huller hele vejen rundt og langs med. ved desværre bare ikke hvad de koster, eller om man kan få dem i forskellige størrelser...  :S

KariN

Jeg får Ventilations rør af min far til mine dyr, de holder meget bedre end alle andre rør, dem jeg har nu er det ene næsten 3 meter langt + at det er ekstra stort sådan at mine drenge rigtig kan lege derinde (nogle hanner kan næsten ikke komme igennem tørretumbler rør fordi de ikke er store nok i diameter :)

Mine rør bliver brugt mange gange dagligt og de holder i laaang tid, dem jeg har nu er nogen jeg fik for 2 år siden og der er ikke en eneste skade på dem, på trods af at de bliver brugt flittigt ;)

men tilbage til emnet: Jeg kender godt det med at ham køber vildt ind af ting til ens dyr, man skal bare huske at ofte er indpakningen de nye ting er i meget mere spændene end selve produktet man har købt ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Kristine

Var sammen med min bror igår :) Og han er jo tømrer, så han vil tage nogle rør hjem til mig.. nogle orange nogen, der ligner ventilations rør :) Så det er jo bare skyndt!

Ja, det er rigtigt nok :P Jeg køber en masse... og det er sjovere at kravle ned i pap kassen og snuse og lege med de der plastikposer der er nede i.. Hehe :)
Men Sabine er desværre for lille til selv at hoppe ned i kassen :P så hun får lige en hjælpende hånd så hun kan være med.. Hehe

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine