Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kender I det ...

Startet af Kristine, 29. Juli 2010, kl. 11:11

Kristine

Når man bruger ALT for mange penge på sin ilder :P
Fordi man vil den det bedste og forkæle den... ?
Jeg har bare minus på kontoen.. og har lige bestilt en masse mad og kattegrus hjem.. og legetøj og senge til ham..
og så + han skal til dyrelægen og skal snart købe en pige ...
Kommer til at blive en hård måned for mig.. MEN mine dyr kommer til at leve som konger :P hehe

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Namilla

Jeg kender det udemærket, men jeg vil bare sige, at du skal huske, at din ilder ikke kender forskel på en seng til 300 kr, og et gammelt håndklæde... ilderen vil ikke takke dig for at overtrække din konto til legetøj osv, for den vil helt sikkert være lige så begejstret for en plastikflaske eller en kasse med avis-strimler...

Kristine

Ja har godt lagt mærke til at han godt kan lide billige ting så som plastik flasker, poser og morgenmads æsker osv...
Men vil bare gerne købe noget han kan kravle og klatre på.. :)
Og han skal jo self have ordentlig mad så han kan være en stor og sund dreng :)

Jeg elsker bare at forkæle ham.. og det går hurtigt galt :P Suk!

Gad også gerne at have nogen rør han kunne kravle i.. det elsker de jo.. Men ved ikke lige hvor jeg får det fra..
Det er heldigvis heller ikke så dyrt det jeg har købt... det er bare dyrt i længden og når man lægger det sammen.. suk :P

PiaLyng

du kan få noget rør i byggemarkeder :). Kan ikke huske hvad det hedder - men kan en af de andre herfra nok.

Men ja :) man kan let komme til at forkæle sine dyr, kender det for godt selv, og nu har jeg jo også en del at kunne forkæle :P

Kristine

Tror du eventuelt man kan få det i Harald nyborg måske?

Hehehe ja.. der skal ikke meget til :P

Robert

Jeg ved du kan få nogen i silvan. Men ved ikke med Harald Nyborg. Ellers er der jo de tæpper forhandler som jeg snakkede om :)

Kristine

Tænker på sådan nogle lange agtig tag rør?

Eliza

Det hedder vist ventilationsrør og de er hvide. Men de går som regel i stykker når de bliver brugt flittigt  :) Pas på ståltråden at han ikke skære/stikker sig på det. Du kan evt bugge det i enden med noget værktøj..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Kristine

Det kan godt passe.. det har jeg ikke styr på.. har overvejet måske at spørge min bror, han er nemlig tømrer og arbejder med sådan noget... og det kunne da være meget rart at få nogle gratis eller billige :) hvis det var muligt..

ja det ville ikke være godt! ved bare de elsker tuneller.. og synes det kunne være hyggeligt for ham :) så må bare tage ud og kigge på nogen senere idag (Hvor ved jeg ikke) men måske min bror gør :)

Eliza

Tror de fleste byggemarkeder har dem. De er meget populære herhjemme. Jeg har så købt et gennemsigtigt i USA som holder lidt bedre men prisen var også en anden.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

NannaMB

Det kender jeg alt for godt.
Hehe. Bla lige nu skal jeg til ud at købe nye tæpper til ego.. ;)
de små væsner skal da også have det som konger!

Namilla

Jeg har haft rigtig mange ventilationsrør (eller tørretumblerrør bliver de også kaldt nogen steder)... det er super sjovt for ilderne, hvis der er bundet knude på dem, så kan de rigtig suse rundt derinde... Den bedste leg min ildere kendte, var hvis jeg kradsede på ydersiden af røret og de lå indeni!...

Charlotte

Mine elskede også de tørretumbler-rør. Men de bliver jo kedelige i længden så jeg fjernede dem og kom så til at smide dem ud. Hmm... jeg må hellere smutte ud og købe nogle igen. Mine hvalpe vil da ELSKE det (og de voksne).  :dans:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Stubba

Vi har det også :)
Jeg mener det koster omkring 30-40kr pr meter :) .. mine elsker dem også :D
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

cibatuchsi

rør er bare noget af det bedste... :)