Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Er det dyreplageri..

Startet af Eliza, 29. Juli 2010, kl. 11:54

Eliza

Citat fra: mette11 Dato 29. Juli 2010, kl. 18:45
Jeg synes det lyder som en god ide...ind imellem overvejer jeg noget i samme retning med gaffatape!!!
Marius hader lukkede døre og kan bruge lang tid på at kradse i gulvet foran dem. Jeg har også forsøgt mig med alt, men uden resultat...tæpper, godbidder, aktivering, skæld-ud. ignoreren og hvad ved jeg... :S

åh dejligt med en der forstår mit problem  :lol: eller ville nu ønske for dig du ikke gjore  ;)

Men de har tæpper, senge, kurve osv osv i begge rum.. dumme dyr..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Ja, men døre skal nu engang bare være åbne!!! Sådan har Marius det...ikke fordi at han skal noget som helst i det andet rum, men den dumme dør skal bare være åben!!! Heldigvis opfører han sig ikke sådan hver dag, men kun nogen gange...men det er virkelig belastende!!! Og jeg aner helt ærligt ikke hvad man kan gøre ved det... :( Så jeg har meget stor forståelse for dit problem... ;)

NannaMB

Hmm du skulle vel ikke bare have et bur eller en løbegård som der er plads til indenfor, helt med tremmer.

Så kan du jo sætte dem i samme rum hvor de stadig er adskildt. Det kunne være det hjalp.
Det ved jeg ihvertfald det hjælper med hunde og heste. :)

Anne

Man må gerne binde deres ben sammen. Jeg havde besluttet at My og Joa skulle være fritgående, men Joa KRADSER og KRADSER og KRADSER i hoveddøren så hele opgangen og alle lejligheder kan høre det! Så nu sætter jeg hende ind til hvalpene i buret hver gang hun gør det, og så falder hun til ro (hun rusker aldrig tremmer). Måske hun bare hellere vil sove med hvalpene end My. Men jeg lader hende nu være frit ude sammen med my når vi sover og sætter hende først ind når hun begynder. Man kan jo håbe hun engang stopper så hun kan gå frit sammen med My hele tiden.