Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

God ny leg?

Startet af NannaMB, 29. Juli 2010, kl. 21:49

NannaMB

Nogen der har en god ide til en ny leg med Ego ?
Leger hovedsagligt med pivdyr med ham og boldte og snore.

Men noget andet?  :)

Anne

havd med at trække et håndklæde over gulvte og lade ham hoppe på det og give ham trækture rundt. Det elsker mine.

NannaMB

Heh det vil jeg da lige prøve :)

NannaMB

Forsøgte da. Men gardinerne er mere intresante. :D

Anne

jeg plejer at vifte med håndklædet også og slæbe det hen af jorden, så bliver de gejlet helt op.

Fiskestænger er også et hit herhjemme, og rør.

NannaMB

Det eneste der kan få ham til at lege er noget der siger noget.
Så overvejer sku efterhånden at tage i Fætter BR. :D

Ellers rander han bare rundt med alle mine ting. Som han kan få fat i.

Snabeldyr

vi leger jagt lege herhjemme..

jeg skiftevis jagter og bliver jagtet af dem
Stealing our hearts, then our sanity

Snabeldyr

eller jaget hedder det vist
Stealing our hearts, then our sanity

mo-cheri

det eneste der kan få min sofus op af hængekøjen er støvekosten  :lol: den hænger han også i og får sig en køretur med  :love:

mo-cheri

har du prøvet at "smide" håndklædet ned over ham, så han er helt dækket??

det plejer også at være ret sjovt  :lol:

NannaMB

Heh det syntes han heller ikke om, han er ret så underlig. :) Men mine gardiner er han glade for :D

Har også prøvet med støvsugeren, men så snart jeg tænder den render han ind under et skab og så ser jeg ham ikke før en time senere. :D

mo-cheri

Citat fra: NannaMB Dato 29. Juli 2010, kl. 22:49

Har også prøvet med støvsugeren, men så snart jeg tænder den render han ind under et skab og så ser jeg ham ikke før en time senere. :D

nej ikke støv SUGEREN, men støv KOSTEN  ;) ;)  mine hader også støvsugeren, på nær silke egentlig. hun skal helst se ind i den  >:|

NannaMB

Heh sådan var min anden ilder også, heh lige pt har jeg ikke nogen støv kost da hunden tog livet af den :D

Charlotte

Kan jeres ildere ikke lide støvsugeren???  :S Mine ELSKER den. Det er så sjovt at rende foran mundstykket og hoppe i vejen eller kravle op på støvsugeren så man bliver forbavset over at der kommer luft ud. Derfor er mine ildere ikke ude når jeg støvsuger.  :nej: :fnis:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Anne

Det kan også være farligt. Der var en for nogle år sidne der mistede en hvalp fordi den fik hovedet fast i støvsugeren. Det var forfærdeligt!! :(