Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ny lille hvalp :)

Startet af Kristine, 29. Juli 2010, kl. 22:20

Namilla

Hvad er det de får at spise?
Hun ser rigtig sød ud...

Kristine

Mange tak :)
Katte killing tør foder fra dyrelægen og kød :)
Men deres kost er blevet lavet om til orijen, applaws, hills og animonda :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Kristine

Blev nød til at give dem noget der var nogenlunde okay indtil posten kom med de 18kg mad jeg havde bestilt :) Hehe
og det var pt det bedste jeg kunne finde,
og venter på min fætters mor får hendes bil lavet så jeg kan få en prøve pakke fra barf også ;)

Barky

Hvor ser hun bare sød ud altså...

Der faktisk en mulighed for at anmelde hende du fik lillepigen fra?
Hvis der er direkte vanrøgt af dyrene efter din opfattelse - så prøv at kontakte dyrenes beskyttelse?

Jeg vil ikke udtale mig om det, og jeg ville selv passe meget på med at gøre det. Og det ER ikke sikkert at de vil reagere på at burene er for små, og foderet er forkert.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

Til lykke med hende Hun ser altså rigtig sød ud

Kristine

Mange tak :)
Hun er også en rigtig sød og lille forsigtig pige :)

Havde overvejet om man eventuelt kunne det.. for synes det var helt forkert..
Men ved ikke rigtigt om det vil reagere.. Beskidte ALT for små bure, forkert mad, halm i buret og de fik smølfespark
Hvilket har ført til jeg har fået en lille forsigtig lidt menneskesky pige :( Men håber jeg kan lave om på det med tiden
Nu har hun et stort bur, + hun går frit i min lejlighed, en lege kammerat og ordentlig mad, kærlighed og den RIGTIGE opdragelse..
Men tager hende i skammekasse i stedet for nakketag, hvis hun nu er bange for mennesker og hænder når hun er van til smølfespark?

Og hun har en masse papkasser, huller, hængekøjer og legetøj :)
Alt det Laban ikke vil lege med er hun HELT vild med.. det er jo meget godt, så er det ikke gået til spilde at jeg har købt det :P Hehe

Charlotte

Det kan jo være at han vil lege med det legetøj nu hvor det interesserer hende.  :)

Hvis du tager hende op flere gange om dagen mens hun er ude og giver hende lidt guf (lidt tørfoder eller f.eks efa-olie (eller andet)), så skal hun nok lære at forbinde dig med noget godt.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!