Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sally

Startet af Sølvsten, 30. Juli 2010, kl. 16:39

Sølvsten

Her kommer der lidt billeder af vores nye skønne Sally. Hun er 10 uger

Shamua

Hun er da rigtig fin :) Endnu engang tillykke med hende :D

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Sikke en fin lille en...hvor er hun fra? :) tillykke med hende til den anden lillepige :)

Sølvsten

Ja hun er rigtig fin men hun er vist ikke så lille vejer 630 gr så det er vist stort nok. Hun er købt igennem Bedstemor ilder, men er ikke en af hendes egne. Bedstemor ilderen tog den gravide tæve og faderen  til sig. Jeg kunne ikke få oplyst fra hvilken avler det var for ikke at hænge den person ud hvilket jeg godt kan forstå. Det skal lige siges at ejeren til moderen og faderen ikke var onde ved dem, men havde ikke den nødvendige viden.

Starshineferrets

ljuvlig liten tös!

Sølvsten

Sølvsten

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 30. Juli 2010, kl. 17:08
Sikke en fin lille en...hvor er hun fra? :) tillykke med hende til den anden lillepige :)

Amanda siger tusind tak

Lena og Peter

Hvor er hun altså bare fin... Hils Amanda og sig at vi glæder os til at komme og besøge hende og hendes nye hvalp... :love:

Ja, vi glæder os da også til at hilse på Max og dig og alle jeres andre skønne ilder....  :P

Sølvsten

Hun er ihvertfald meget sød.

Amanda sidder ved siden af og læser og spørger naturligvis hvornår. Hun er vist blevet meget glad for Petra og jer andre

Max og jeg vil også se frem til det he.

lussingen

Tillykke med den lille nye pige, hvor ser hun sød og fræk ud :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Citat fra: lussingen Dato 30. Juli 2010, kl. 21:28

Tusind tak hun er også meget sød men ikke så fræk endnu

Charlotte

Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Lena og Peter

Citat fra: Sølvsten Dato 30. Juli 2010, kl. 18:15
Hun er ihvertfald meget sød.

Amanda sidder ved siden af og læser og spørger naturligvis hvornår. Hun er vist blevet meget glad for Petra og jer andre

Max og jeg vil også se frem til det he.

Det er da dejligt at Amanda er blevet glad for os... :P .. Men nu skal Sally lige få det bedre og så kommer vi forbi en af de nærmeste weekender... Nu har vi jo ikke sommerferie længer... :X

Sølvsten

Sølvsten

Citat fra: lussingen Dato 30. Juli 2010, kl. 21:28

Indtil i dag har hun kun været sød men nu er hun sørme også begyndt at blive fræk. Hun har en masse energi hun ikke kan komme af med og det er bare så synd for hende